Rodajoc Gironès Sud

rodajoc_llagostera

El projecte Rodajoc pretén la recuperació de diferents jocs com a font d’intercanvi cultural al Gironès Sud.

El joc és una eina que ens ajuda a aconseguir els nostres objectius de comprendre i respectar les diferents cultures en les que es troba immersa la societat.

El Rodajoc és, doncs, la part visible i pràctica d’aquesta aposta multicultural i un punt de trobada i d’unió del treball que fan el Consell Esportiu del Gironès i les diferents escoles que hi formen part. Un treball basat en el coneixement de la cultura de joc dels pobles dels 5 continents amb la intenció de fer ciutadans més justos i respectuosos amb les cultures que formen la nostra societat.

La filosofia del Rodajoc també es basa en utilitzar espais públics de les poblacions per part de la mainada. Espais que cada vegada són més prohibits com a lloc de trobada, de joc, d’esbarjo…L’activitat vol fomentar la seva utilització però sempre des d’una actitud de respecte.

????????????????????????????????????

Els participants de 3r A i B de la nostra escola