Participació en la Fase de Quarts de Final del XIII Certamen de Lectura en Veu Alta

Dimarts, 28 de març de 2017, l’escola ha participat a la Fase de Quarts de Final del XIII Certamen de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Ensenyament com a activitat per impulsar la lectura als centres educatius de Catalunya.

L’escenari de la celebració ha estat la sala d’actes de l’Institut Jaume Vicens Vives de Girona que ha acollit els alumnes representants dels centres educatius de la comarca del Gironès, conjuntament amb les seves famílies i els mestres acompanyants.

Les alumnes representants del nostre centre són les següents:

• 4t nivell: Hanna El Moussaoui
  • Cicle superior: Carla Cumí

Moltes felicitats a la Hanna i la Carla per haver llegit el text assignat pel jurat amb un nivell de fluïdesa lectora excel·lent!

DSCF0144 DSCF0139