Programa “Neda a l’escola”

icona_escola                                   Llagostera, 24 de març de 2017

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de 2n nivell d’Educació Primària aniran a la Piscina Coberta de Cassà de la Selva a realitzar una Unitat Didàctica de Natació de 8 sessions, a partir del divendres 7 d’abril.

L’import de l’activitat, els monitors i el transport escolar és de: 12 € per alumne/a, donat que disposem de l’ajuda del programa “Neda a l’escola” de la Diputació de Girona.

Per fer el pagament d’aquest import, caldrà seguir les instruccions que hi ha al revers d’aquest full.

Cal retornar el comprovant de l’ingrés i l’autorització a la tutora corresponent, abans del dia 31 de març de 2017.

Sessions:

Divendres 7 d’Abril

Divendres 21 d’Abril

Divendres 28 d’Abril

Divendres 5 de maig

Divendres 12 de Maig

Divendres 19 de Maig

Divendres 26 de Maig

Divendres 2 de Juny

En/Na _______________________________, amb DNI/NIE _____________

pare, mare o tutor de l’alumne/a ___________________________________ escolaritzat a 2n d’Educació Primària.

Autoritza el seu fill/a a anar a la Piscina Coberta de Cassà de la Selva al llarg de les 8 sessions que es duran a terme durant els mesos d’Abril, Maig i Juny de 2017.

Llagostera, ___  de ___________del __________________

Signatura.