Aquatló a 6è

AQUATLÓ a 6è: Els nois i noies de 6è han conegut i experimentat el que és una aquatló. Ho han fet dins l’àmbit d’educació física en el tema de les qualitats físiques bàsiques. Han disfrutat molt!

Activitats aquàtiques amb P5

Les nenes i nens de P5 gaudint de les activitats de piscina incloses a l’àmbit d’Educació Física! #somescolàpies

Publicat dins de Educació Infantil, P5 | Deixa un comentari

Infografies a 6è

Els nens i nenes de 6è han après a fer infografies. Ens hem centrat en exposar idees relacionades amb la temàtica de les qualitats físiques bàsiques i els hàbits saludables.

Bon Estiu !!!

El departament d’Educació Física de l’escola us vol desitjar un

Bon Estiu!!!

tancat_per_vacances

Publicat dins de Educació Infantil, Educació Primària | Deixa un comentari

Trobada de bàsquet interescolar de les escoles d’Olesa

Les nenes i nens de 4t han participat aquest dilluns en una trobada de bàsquet interescolar organitzada per tots els mestres d’educació física de la població. L’objectiu d’aquesta activitat compartida ha sigut compartir estona de joc amb altres nens i nenes gaudint al mateix temps de l’esport. Ha anat molt bé!!

Publicat dins de 4t, Educació Primària | Deixa un comentari

Control d’objectes a 3r amb la col·laboració d’en Mathew!

Els alumnes de 3r de primària estem desenvolupant una unitat didàctica on experimentem el control de diferents objectes a l’hora de realitzar activitat física. A més, des de Gener comptem amb la participació del nostre auxiliar de conversa, en Mathew, que participarà activament de les nostres sessions aportant vocabulari i aprenentatge interdisciplinar! Let’s go!!

Publicat dins de 3r, Educació Primària | Deixa un comentari

Jocs Tradicionals a 3r!

Els nens i nenes de 3r estem coneixent jocs tradicionals que les nostres famílies han jugat tota la vida. Ens ho hem passat d’allò més bé!

Publicat dins de 3r, Educació Primària | Deixa un comentari

Piscina a P5!!

Les nenes i nens de P5 avui hem tancat la nostra participació a les activitats a la piscina municipal. Ho hem fet amb una jornada lúdica més que mai: amb circuïts, desplaçaments i jocs! Ha sigut genial!

Publicat dins de Educació Infantil, P5 | Deixa un comentari

Educació Física i TIC a 6è: L’aquatló

Els nens i nenes de 6è han après a crear infografies per presentar informació. En aquest cas hem interrelacionat l’àrea d’educació física amb les TIC i hem buscat informació sobre què és una aquatló i la hem après a reflexar.

Publicat dins de , Educació Primària | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Aquatló a 6è!!!

Dins del conjunt d’activitats que fem a la piscina municipal, els nens i nenes de 6è hem experimentat el que significa fer una aquatló (córrer i nedar) una distància curta. Aquesta experiència, s’engloba dins les unitats didàctiques 1 i 2 en les que treballem les qualitats físiques bàsiques i la natació. És així, que hem conegut un nou esport, del qual hem buscat informació i també l’hem practicat. Hem disfrutat molt tots!