Llibres pels pares!

Alguns pares ens han comentat que voldrien saber títols de llibres accessibles per educar millor als seus fills!

Uns quants recomanats i que si voleu no cal compra’ls!

Es troben a la Biblioteca Comarcal de Tàrrega!

37. 01 BEN Bean, Reynold : Ayudar a sus hijos en el colegio. Debate

37. 03 CLE  Clames Harris – Bean Reynold : Cómo enseñar a sus hijos a ser responsables.  Debate.

37. 03 CLE  Clames Harris – Bean Reynold : Como desarrollar la autoestima en los niños.  Debate.

37.03 CAR Carrillo, Isabel : És posible educar en valors en familia. Graó

37. 01 CAS  Casals, Ramon : Ser pares: L’aventura diària. Prisma

37.03 C0R Corbella, Dr. Joan : Educar en valors. Columna

173 COR Corbella, Joan Dr. : Una relació: pares i fills

371. 3 FER Ferrerós, Mª Lluïsa : Ensenya-li a aprendre.  Columna

316.7 FER Ferrerós, Mª Lluïsa : Ensenya-li a veure la tele. Columna

159. 922. 7 FER Ferrerós, Mª Lluïsa : Porta’t bé. Columna

159. 922. 7 FER Ferrerós, Mª Lluïsa : Sí, mare. Columna

028 MAG M’agrada llegir. Com fer els teus fills lectors. Ara llibres

028 MAR Marina, José Antonio: La màgia de llegir. Rosa dels vents

159. 922. 7 PHI Phillips, Asha : Saber dir no. Empúries

028 REY Reyes Camps, Lourdes : Vivir la lectura en casa. Juventud

159. 922. 7 WOO Woolfson, Dr. Richard C. : Entender a su hijo.

Altres llibres recomanats

GREIVE, Bradley Trevor. Ser madre. Sabios consejos para llevarlo con buen humor. Salamandra. És un merescut homenatge a totes les mares del món que s’escarrassen pels seus petits. A través d’unes sorprenents fotos d’animals i textos plens d’humor, l’autor narra el meravellós i abnegat ofici de la maternitat.

CASALS, Ramon. Ser pares: l’aventura diària. Barcelona: Cossetània.
No hi ha una única manera d’educar. Cadascú ha de trobar la seva. Perquè tots som diferents. Perquè cada nen i cada jove és diferent.

GREEN, M. Entre los dos. La educación compartida tras la separación. Ediciones CEAC, 2007.  Aquest llibre vol ser una guia pràctica per aquells pares que s’han separat, però que prioritzen per damunt de tot l’educació i estabilitat dels seus fills.

CASALS, Ramon. 100 preguntes que ens fem els pares. Proa, 2007.   Planteja cent preguntes sobre l’educació dels fills, des de la preparació a la paternitat fins que el fill ha esdevingut adult. Dels primers interrogants: “Val la pena tenir fills?”, o bé “Quina és la millor edat per tenir-ne?”, fins a qüestions que entren de ple en el món dels joves: “Et fa por l’adolescència del fill?”, “Hi ha conflicte generacional?”, “Perquè prenen drogues els joves?” Un llibre clar, pràctic, precís, reflexiu i generós, indispensable per a tots els interessats en els àmbits educatius.

N’hi ha molts més. Els pares que n’han llegit d’altres i creuen que són interesants podeu fer un comentari o enviar un correu electrònic a l’escola que ho penjarem en aquesta mateixa pàgina!

També ho podeu fer al meu particular:

josem.vendrell@escolapia.cat