Danses de fi de curs i comiat de sisè

El passat 19 de Juny tots els alumnes de l’escola, acompanyats de mestres i pares vam acomiadar el curs escolar amb l’exhibició de les danses. Aquest any la temàtica era el Rock. Va ser un dia ple de sorpreses, emocions i moltes il·lusions.

Després ens vam acomiadar als nens de sisè ja que el curs vinent aniran a l’institut. Us trobarem molt a faltar!

Aquí teniu una petita mostra de fotos.

Aquí teniu totes les danses d’aquest dia a més del comiat de sisè.

DIARI: Exposició tigre

Com ja sabeu, els nostres alumnes de 3r i 4t surten al diari de Barberà del Vallès!!!

Nens i nenes de l’Escola Pablo Picasso es converteixen en brigades inspectores de mosquit tigre

15/06/2015 – 09:15

Del 5 al dia 16 de juny l’exposició “El mosquit tigre, un veí que ens incomoda” estarà a l’Escola Pablo Picasso de Barberà del Vallès per tal que alumnat, famílies i personal del centre pugui conèixer les eines necessàries per a evitar la seva cria.

La regidoria de Salut del consistori barberenc porta anys realitzant campanyes informatives a la ciutadania per evitar-ne la seva proliferació a la ciutat; fet que ha demostrat que la millor actuació per combatre aquest insecte és tenir-ne informació per prevenir-ho. Una de les iniciatives que enguany ha portat a terme ha estat oferir l’exposició als centres educatius per tal que la canalla pugui conèixer com és el mosquit tigre i què fer per evitar-ne la cria i les molestes picades.

Els passats 9 i 10 de juny l’alumnat de 3r i 4t de primària de l’Escola Pablo Picasso van poder visitar la mostra acompanyats per una tècnica de Salut de l’Ajuntament que els va ajudar a saber els trets diferencials de l’insecte, com es desenvolupa, així com rebre consells per evitar punts de cria a les seves cases.

Atès a que tots els nens i nenes van superar amb èxit la formació, se’ls va lliurar un diploma nomenant-los membres de la ‘Brigada AntiMosquit tigre amb llicència per eradicar-lo’ amb placa que els identifica i capacita per realitzar inspeccions als seus domicilis i explicar a les seves famílies que cal fer per evitar-ne l’existència.

En el control del mosquit tigre és necessària una acció conjunta i coordinada entre l’administració i la ciutadania, essent aquesta última una part imprescindible en la solució del problema, ja que la majoria de punts de cria es troben en propietats privades. Tothom és una peça important en el control del mosquit tigre.

II FESTA MAJOR DE L’ESCOLA PABLO PICASSO

L’escola torna a estar de festa. Ja està aquí la II Festa Major!!!

Aquí teniu el díptic amb tots els esdeveniments: tòmbola, castells inflables (d’aigua també!), discomòbil, jocs gegants, taller de maquillatge, de manualitats, de broquetes de llaminadures, masterclass de Bollywood, espectacle de màgia, sopar de germanor i moltes coses més.

Aquí teniu les fotos:

I aquí els vídeos: