Projectes d’Innovació i Escola Lenta

9:12 am Informacions

El passat mes de juliol el Departament d’Educació va resoldre la llista de Centres seleccionats per dur a terme els projecte d’innovació pedagògica. Des de l’escola havíem presentat un projecte anomenat “Escola Lenta: els avantatges d’una educació desaccelarada en una societat sobreaccelerada.”

Cal saber que dels més de 350 projectes presentats a tot Catalunya, només se van acceptar 33 (3 d’ells d’escoles de la província de Girona). I estem molt contents d’anunciar-vos que el projecte de l’escola va ser un dels escollits!

Enhorabona a tots! Seguim endavant!

Resolució

7 respostes
  1. Mònica :

    Data: 31 agost 2009 @ 20:06

    Enhorabona!

  2. Olga :

    Data: 08 setembre 2009 @ 06:52

    Moltes felicitats! En dubtaveu?

  3. Mina :

    Data: 15 setembre 2009 @ 21:47

    Felicitats, us ho mereixeu!!!!

  4. xavier :

    Data: 17 novembre 2009 @ 10:55

    m’agradaria saber més sobre el projecte soc mestre i voldria saber accions educatives que se’n deriven

  5. Estrella Freixas :

    Data: 13 desembre 2009 @ 18:17

    Felicitats per aquest projecte.
    Estic totalment d’acord amb una educació desaccelerada.
    Una mica de “brain gym” abans de començar les classes pot ser un bon exercici per a començar les activitats més positivament.

  6. Janina Ponsatí Clavaguera :

    Data: 19 març 2010 @ 03:26

    Només teniu grups fins a p.5?

  7. Marta Contreras :

    Data: 27 maig 2012 @ 19:18

    Hola, he sentit ha parlar d’aquest model educatiu. Tinc un nen de 1,5 anys i el curs vinent encara anirà a la llar, però em preocupa portar-lo a l’escola amb el model actual. Em podrieu informar d’aquest projecte? on podria trobar més informació?
    Moltes gràcies!

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Tingueu en compte: La moderació de comentaris està habilitada i pot retardar el vostre comentari. No hi ha necessitat de reenviar el vostre comentari.