Col·laboració amb l’ONG AFRIKABLE

Al llarg de la setmana hem anat recollint les vostres aportacions com a ajut a l’ONG AFRIKABLE, que treballa per millorar la situació de les dones i els nens i nenes a una illa de Kènia.
Ha hagut una gran resposta i divendres ja van venir a buscar les motxilles, carmanyoles i estoigs que vau donar.
El dijous, la Laia, com a representant de l’associació, ens va fer una xerrada a Cicle Mitjà i Superior que va despertar molt interès i participació per part dels nens i nenes.
Des de l’escola, i sobretot des de AFRIKABLE, us fem arribar un agraïment per recolzar aquesta iniciativa.

Eleccions Consell Escolar 2018

A partir del proper 5 de novembre de 2018, i fins al 21 de desembre, la normativa estableix que tingui lloc el procés electoral de renovació de membres dels Consells Escolars.

Per començar, el divendres es farà públic, a la cartellera de l’escola, el cens electoral. Us informarem puntualment dels passos posteriors.

Encoratgem a tots els membres de la nostra comunitat educativa que participeu activament, tant presentant candidatures com participant en les votacions.

Equip directiu

Tallers Castanyada 2018

El dimecres 31 d’octubre al matí, en tota l’escola, padrins i fillols es van aplegar per tal de fer tallers relacionats amb la Castanyada.

Va ser una oportunitat per conèixer-se i conviure que engresca a grans i petits.

Aquest mes, protagonistes a la biblioteca municipal

Aquest mes de novembre trobareu l’espai d’exposicions de la sala infantil dedicat al tema “Benvinguts a l’espectacle” de la nostra escola.

Els alumnes, professorat i famílies que els interessi aquest tema podeu trobar una selecció de llibres exposats.

Castanyada 2018

Homenatge per la jubilació de l’Adita

Amb motiu de la jubilació de la mestra Adita Roca, el passat dimecres 19 de setembre tota l’escola li vam dedicar un emotiu acte d’homenatge.

L’Adita ha dedicat tota la seva activitat docent a l’escola Montserrat. La nostra escola té un deute amb la seva professionalitat i la seva qualitat humana.

Alumnes, mestres i personal no docent, amb la presència d’una representació de l’AMPA, algunes mares i els seus familiars, ens vam reunir al gimnàs i vam compartir la tarda, dedicant-li les nostres paraules i escoltant les seves, donant-li els nostres obsequis i veient els videos que li havíem preparat entre tots i totes.

Li desitgem molta sort i que gaudeixi d’aquesta nova etapa.

Podeu veure les fotos i els videos aquí.

Reunions de classe

Com sabeu, al llarg del mes d’octubre es celebraran les reunions de pares i mares de cada grup classe.

És molt important assistir-hi, ja que en aquestes reunions es tracten temes importants de caire organitzatiu i pedagògic.

Recordeu que els nens i nenes no han d’assistir a aquestes reunions. Si necessiteu fer ús del servei de cau, comuniqueu-ho a la tutora del vostre fill/a.

Les dates previstes per a les diferents reunions són:

P3:  10 octubre

P4: 9 octubre

P5: 8 octubre

CI: 4 octubre

CM: 11 octubre

: 16 octubre

Benvinguts al curs 2018-2019

COMENÇA UN NOU CURS!!

El dimecres 12 de setembre de 2018 iniciarem el nou curs 2018-2019.

Com sempre, ho farem plens d’energies, després d’haver gaudit d’unes vacances d’estiu genials. Plens d’il·lusions i ganes de gaudir de la convivència i l’aprenentatge.

Us convidem a participar en aquesta il·lusió. Benvinguts i bon curs!

L’equip de mestres

Bones vacances 2018

TROBAREU INFORMACIÓ SOBRE EL PROPER CURS (CALENDARI, PAGAMENTS, ETC.) A LA PESTANYA SUPERIOR “CURS 2018-2019”

En acabar aquest curs escolar 2017-2018, tot l’equip de mestres i professionals de l’Escola Montserrat us desitgem que gaudiu d’unes bones vacances. Ens tornem a trobar al setembre amb moltes ganes de seguir aprenent i convivint!

BONES VACANCES!!

“Graduació” de P5

Els nostres alumnes de P5, la Classe de les Gallines de Foc, van celebrar el passat dimecres 20, juntament amb les seves mestres i famílies, la seva “graduació” d’Educació Infantil.

Han acabat els anys de formar part dels més petits i petites, i ara toca pujar al primer pis i encetar el recorregut de Primària… Sort, a gaudir-ne i a aprendre!

Si cliqueu la imatge de l’orla, podreu veure-la més gran.