Beques Municipals

Benvolgudes famílies ,

S’ha obert la convocatòria d’ajuts Municipals .

ALUMNAT DE P-3 a 4art d’ESO dels centres educatius de Gelida
Ajuts econòmics per:
1. llibres i material escolar
2. sortides i colònies
Les sol·licituds es poden recollir als centres educatius de Gelida (Escola Montcau, Escola Les Fonts i Institut Gelida). També es poden recollir a l’Ajuntament.
S’han de retornar a l’Ajuntament degudament emplenades i amb la documentació corresponent del 12 al 30 de juny (ambdós inclosos), al Departament de Serveis Socials (de 10 a 13 hores) i posteriorment s’entraran per registre a l’OAC.
No s’acceptaran sol·licituds passades aquestes.

ROBA PERDUDA A L’ESCOLA

El bagul que està al vestíbul de  l’entrada de l’escola ja està molt ple de roba que ningú recull .
Us agrairíem que passéssiu a mirar si hi ha alguna peça, que trobeu a faltar, abans del divendres 7 d’abril .A partir d’aquesta data la donarem a una ONG .
Gràcies

Atentament

Puntualitat a l’escola

Benvolguts pares i mares :

Últimament s’està detectant un relaxament en l’aplicació d’aquesta norma i són molts els alumnes que arriben tard 10, 15 o més minuts , per tant, volem recordar-vos que si us plau , mantinguem entre tots el bon funcionament de les classes amb una correcta puntualitat .
Així el que farem en els casos de retards és signar en una carpeta que té el conserge i si l’alumne/a ve sol/a se li donarà un paperet que haurà de signar la família i retornar-ho a la tutora a l’endemà.
Si els casos d’absències i/o retards són molt reiteratius i sense justificant (mèdic….) estarem obligats a informar a serveis socials segon la normativa del Departament .
Igualment us recordem que els adults (pares, mares, avis.. ) no han de pujar els nens/es a les classes quan ja estan iniciades , és el conserge o algú que es trobi a les oficines que l’acompanyaran si és petit , sinó pugen sols . L’ideal és que arribin a l’hora i pugin amb els mestres i els companys .

Atentament

PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies,

Us recordem que demà dimecres 8 de març serà la jornada de Portes Obertes a l’Escola i us convidem a tots a visitar-nos. Farem visites en torn de matí (9:00h) i de tarda (15:00h) per tal que tingueu l’oportunitat de veure l’escola en funcionament , com treballem , com estan els vostres fills/es….

A les 17:00h hi haurà una petita reunió informativa a la biblioteca per a les famílies noves que ens vulguin conèixer.

US HI ESPEREM

Equip de mestres