ROBA PERDUDA A L’ESCOLA

El bagul que està al vestíbul de  l’entrada de l’escola ja està molt ple de roba que ningú recull .
Us agrairíem que passéssiu a mirar si hi ha alguna peça, que trobeu a faltar, abans del divendres 7 d’abril .A partir d’aquesta data la donarem a una ONG .
Gràcies

Atentament

Puntualitat a l’escola

Benvolguts pares i mares :

Últimament s’està detectant un relaxament en l’aplicació d’aquesta norma i són molts els alumnes que arriben tard 10, 15 o més minuts , per tant, volem recordar-vos que si us plau , mantinguem entre tots el bon funcionament de les classes amb una correcta puntualitat .
Així el que farem en els casos de retards és signar en una carpeta que té el conserge i si l’alumne/a ve sol/a se li donarà un paperet que haurà de signar la família i retornar-ho a la tutora a l’endemà.
Si els casos d’absències i/o retards són molt reiteratius i sense justificant (mèdic….) estarem obligats a informar a serveis socials segon la normativa del Departament .
Igualment us recordem que els adults (pares, mares, avis.. ) no han de pujar els nens/es a les classes quan ja estan iniciades , és el conserge o algú que es trobi a les oficines que l’acompanyaran si és petit , sinó pugen sols . L’ideal és que arribin a l’hora i pugin amb els mestres i els companys .

Atentament

PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies,

Us recordem que demà dimecres 8 de març serà la jornada de Portes Obertes a l’Escola i us convidem a tots a visitar-nos. Farem visites en torn de matí (9:00h) i de tarda (15:00h) per tal que tingueu l’oportunitat de veure l’escola en funcionament , com treballem , com estan els vostres fills/es….

A les 17:00h hi haurà una petita reunió informativa a la biblioteca per a les famílies noves que ens vulguin conèixer.

US HI ESPEREM

Equip de mestres

La Fira de Santa Llúcia tot un èxit !!

Volem felicitar als alumnes de quart de primària per la seva col·laboració en la parada de Santa Llúcia així com a les mares i pares voluntaris que aquest curs han estat els responsables de la venda de la parada .

Com sabeu col·laborarem com cada any amb l’ONG que participa l’Ajuntament però només amb un percentatge del que s’ha recaptat , la resta anirà a descomptar en el preu de les colònies dels alumnes de 4t . Esperem que aquesta iniciativa es pugui continuar , i si cal , millorar-la de cara a propers cursos.

Gràcies i felicitats a tots els alumnes de l’Escola que han treballat per la parada i als alumnes i famílies de quart per la seva implicació  .