Benvolguts pares i mares
 S’ha format una nova associació,  l’associació Gelidanses del Món, que promulguen la integració de les cultures a través de la música i la dansa.
La  propera activitat són les Trobades del Món, berenars temàtics on volem compartir espai i músiques amb altres dones, marroquines i no marroquines . Comencem aquest divendres a les 18 h. a la sala gran del CIC amb la temàtica del Marroc.
Donem suport a aquesta iniciativa des de l’Escola i per això us animem a anar-hi.

Roba perduda

Benvolguts pares i mares ,

El bagul de roba perduda que hi ha a l’entrada a l’Escola torna a estar molt ple i hauríeu de passar a revisar si alguna peça és dels vostres fills/es .

El proper divendres 3 de novembre buidarem el bagul i donarem la roba que quedi a una ONG que l’aprofiti .

ATURADA EL DIA 3 D’OCTUBRE

A l’atenció dels pares  i mares

Benvolguts /des ,

En resposta als fets tan violents  que es van viure ahir a Catalunya durant la jornada del referèndum i,  sent un Centre Educatiu que treballem per la pau , la convivència i la resolució positiva de conflictes , ens adherim a l’aturada general convocada per demà dimarts 3 d’octubre .

S’ estableixen uns serveis mínims molt reduïts per la qual cosa no es faran activitats docents i per tant us demanem col·laboració en la mesura del possible .

Equip docent

Gelida 2 d’octubre de 2017

Reunions de cicle

Benvolguts pares i mares,

Us comuniquem que les reunions de cicle d’aquest curs 2017/18 seran les següents dates :

E. Infantil el 25 de setembre a les 17:00 h a l’aula de Música

Cicle Inicial el 5 d’octubre a les 17:00h a l’aula de Música

Cicle Mitjà el 21 de setembre a les 17:00h a l’aula de Música

Cicle Superior el 28 de setembre a les 17:00h a l’aula de Música

Beques Municipals

Benvolgudes famílies ,

S’ha obert la convocatòria d’ajuts Municipals .

ALUMNAT DE P-3 a 4art d’ESO dels centres educatius de Gelida
Ajuts econòmics per:
1. llibres i material escolar
2. sortides i colònies
Les sol·licituds es poden recollir als centres educatius de Gelida (Escola Montcau, Escola Les Fonts i Institut Gelida). També es poden recollir a l’Ajuntament.
S’han de retornar a l’Ajuntament degudament emplenades i amb la documentació corresponent del 12 al 30 de juny (ambdós inclosos), al Departament de Serveis Socials (de 10 a 13 hores) i posteriorment s’entraran per registre a l’OAC.
No s’acceptaran sol·licituds passades aquestes.