FEM DE QUÍMICS!

El passat dimarts, 20 de juny, els alumnes de 4t vam fer un experiment a classe. Vam construir dos tipus de polímers (un de cola i un altre sintètic), que són dos tipus de plàstics. Vam observar les seves característiques i temperatura i em vam parlar del seu ús i de la seva fabricació, així com la seva presència en objectes quotidians del dia a dia.

Quadernets estiu 6è

Ja ha arribat l’estiu! Ara toca descansar i gaudir molt, però per aquells que vulguin repassar els continguts del curs, aquí us deixem quatre quadernets per a que els podeu descarregar i imprimir. (llengua catalana, llengua castellana, anglès i matemàtiques)

Aquests quadernets han estat elaborats conjuntament per totes les escoles de primària de

Vila-seca.

Bon estiu!

Link:

Gimcana fi de curs

Després del treball ben fet ve la recompensa. Gimcana FINAL DE CURS 2016/17! Hem fet grups barrejats i un total de set proves molt divertides! Els alumnes de 6è han organitzat els jocs i ens han xopat amb les pistoles d’aigua i pulveritzadors! D’aquesta manera hem portat molt millor la calor que feia… Quan hem acabat geladet i cap a casa… BENVINGUT ESTIU!

GRADUACIÓ 6è

El passat 16 de juny va tenir lloc la graduació de 6è. Molt emocionats vam acomiadar tres grups després de nou anys d’escolarització al Miramar. Va ser una tarda molt emotiva que de ben segur tots recordarem! Gràcies a la gent que va assistir i van gaudir d’aquest acte. Agraïments especials al nostre mestre de música, el Voro, per fer el muntatge dels vídeos que van quedar superdivertits. I per últim a les tutores de 6è, pel muntatge de fotos i l’organització de l’event. Desitgem als nostres alumnes molta sort a l’institut i una vida plena d’èxits!

DSC_0094c

Contes alumnes institut

Aquesta setmana, alumnes d’ESO de l’IES Vila Seca ens han visitat per explicar contes als nens i nenes de P5 i 1r.

Tots hem gaudit molt d’aquesta activitat.

ALTERNATIVA 6è A i C i 4t A i B

El sexisme i la publicitat

Amb els alumnes de sisè i quart aquest últim mes hem parlat sobre la publicitat. Ens hem fixat si es fa un tractament diferent segons si van dirigits a homes o dones i ens hem adonat que els anuncis poden ser sexistes. Nosaltres no estem d’acord, així que hem fet els nostres propis anuncis igualitaris. Esperem que us agradin i que us fixeu més en el que ens volen vendre!

Ballada de sardanes 4t

Fotos de la jornada de sardanes! Activitat inclosa en el Pla Educatiu d’Entorn.

Miramar_1bonaMiramar_2bona

Excursió 5è

El passat dijous 11 de Maig  l’alumnat de 5è va visitar el Museu Arqueològic de Barcelona on vam poder aprendre coses noves i repassar continguts estudiats relacionats amb la prehistòria. També vam veure una exposició sobre els Ibers i els grecs i una exposició temporal sobre les vaixells.

Després de la visita els nens i nenes gaudiren d’un taller on van fer d’arqueòlegs per un dia i van descobrir restes dels nostres avantpassats.

IMG-20170513-WA0011

Sant Jordi Cicle Inicial

Els nens i nenes de cicle inicial ens ho vam passar d’allò més bé a l’escola el divendres (dia 21 d’abril) per poder celebrar la nostra gran festa de Sant Jordi.

Les mestres de Cicle Inicial es van disfressar i ens van representar la llegenda, què bé ho van fer i com vam riure!

Després, vam fer tallers i a la tarda va venir una mama de 2n B  a explicar-nos diferents contes. Ho feia genial i va ser un dia fantàstic!

Experiments 1r

Una tarda fantàstica!

Totes les nenes i nens de 1r vam estar fent experiments. N’hi havia quatre de diferents i els vam poder veure tots.

Un d’ells era un volcà. Va ser impressionant veure com surt la lava!

L’altre era fer un telèfon amb gots de plàstic i un fil. Ens va encantar poder parlar així!

Després, hi havia un on hi posàvem aigua, oli i sabó en una ampolla i no es barrejaven. Feia  oloreta a l’oli dels entrepans i la sal estava boníssima!

En l’últim, podíem fer vapor amb una mica de laca com si fos un núvol!

Gràcies a tots els papes i mames que van poder venir a explicar-nos tots els experiments. En ho vam passar súper bé!

IMG_20170428_153116bona