Ballada de sardanes 4t

Fotos de la jornada de sardanes! Activitat inclosa en el Pla Educatiu d’Entorn.

Miramar_1bonaMiramar_2bona

Excursió 5è

El passat dijous 11 de Maig  l’alumnat de 5è va visitar el Museu Arqueològic de Barcelona on vam poder aprendre coses noves i repassar continguts estudiats relacionats amb la prehistòria. També vam veure una exposició sobre els Ibers i els grecs i una exposició temporal sobre les vaixells.

Després de la visita els nens i nenes gaudiren d’un taller on van fer d’arqueòlegs per un dia i van descobrir restes dels nostres avantpassats.

IMG-20170513-WA0011

Sant Jordi Cicle Inicial

Els nens i nenes de cicle inicial ens ho vam passar d’allò més bé a l’escola el divendres (dia 21 d’abril) per poder celebrar la nostra gran festa de Sant Jordi.

Les mestres de Cicle Inicial es van disfressar i ens van representar la llegenda, què bé ho van fer i com vam riure!

Després, vam fer tallers i a la tarda va venir una mama de 2n B  a explicar-nos diferents contes. Ho feia genial i va ser un dia fantàstic!

Experiments 1r

Una tarda fantàstica!

Totes les nenes i nens de 1r vam estar fent experiments. N’hi havia quatre de diferents i els vam poder veure tots.

Un d’ells era un volcà. Va ser impressionant veure com surt la lava!

L’altre era fer un telèfon amb gots de plàstic i un fil. Ens va encantar poder parlar així!

Després, hi havia un on hi posàvem aigua, oli i sabó en una ampolla i no es barrejaven. Feia  oloreta a l’oli dels entrepans i la sal estava boníssima!

En l’últim, podíem fer vapor amb una mica de laca com si fos un núvol!

Gràcies a tots els papes i mames que van poder venir a explicar-nos tots els experiments. En ho vam passar súper bé!

IMG_20170428_153116bona

Elaboració de la mona 2017

Com cada any i seguint la tradició cada classe ha elaborat la seva mona. Van sortir boníssimes i no en va quedar ni un sol tros!

Mona Infantil

P5-B

3rs

4ts

5èA

5èB

6èC

P4-A

P4-B

P5-A

Més fotos mona 3rA

20170407_102351

Experiments a 4t

El passat divendres, 24 de març a la tarda, vam realitzar quatre experiments científics amb la col·laboració d’un dels pares de la nostra escola (el Domingo) i l’ajuda d’alguns dels pares de la nostra classe.

Els quatre experiments consistien en:

1.- Làser i so.

2.- Circuit elèctric.

3.- Columna de densitats.

4.- Creem núvols.

Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt.

FOTOS i vídeos

Experiments 466

Sortida dels 4ts al Bricodepot

Els alumnes de quart vam realitzar una sortida, el dimecres dia 29 de març, de mig matí, al magatzem de bricolatge Bricodepot a Tarragona.                                                                           Ens vam dividir en dos grups. Uns van repartir-se en minigrups per trobar una sèrie de productes que s’havien d’anar trobant a cada secció del magatzem, apuntant els preus i veient quin grup havia estalviat més a l’hora de comprar. L’altre assistia a una xerrada molt interessant sobre la contaminació de l’aigua i vam realitzar tallers pràctics per conscienciar-nos dels mals hàbits domèstics que adoptem a casa i per reflexionar sobre el bon ús que hem d’adoptar.                                                                                                                 Va ser molt interessant i a més a més ens van convidar a esmorzar i ens van obsequiar amb detallets del magatzem.

Aquí podeu veure les fotos i els vídeos!

Excursió de 2n a l’aeroport

Els nens i nenes de 2n vam anar a visitar l’aeroport de Reus.

Primer vam visitar l’aeroclub, ens van explicar moltes coses dels avions, vam pujar en una avioneta i vam veure un avió petit per dins.

Seguidament vam anar al parc de bombers de l’aeroport i ens van fer un simulacre de quan surt el camió per apagar el foc . Quina mànega d’aigua més potent!

Després vam conèixer al falconer de l’aeroport, ens va explicar la importància dels  falcons i les àligues en un aeroport i vam poder tocar un d’aquests exemplars.

A l’hora de dinar vam anar al Parc del Carrilet de Salou. Vam veure l’estació de tren i vam jugar una estoneta al parc. Ens ho vam passar d’allò més bé!!!

Aquí podeu veure fotos!

aeroport

Colònies 6è. Dia 3

Avui al matí aprofitant aquest bon temps hem fet un joc de pistes i hem conegut Rasquera. Aquí podeu veure les fotos!

IMG-20170329-WA0045

Publicat dins de ACTIVITATS DE L'ESCOLA | Deixa un comentari

Colònies 6è. Dia 2 (tarda-nit)

Aquí no parem! A la tarda hem pogut gaudir d’una activitat de tir amb arc i una cursa d’orientació. A la nit hem fet uns bons “bailoteos” a la superdisco de la casa. Què bé ens ho estem passant!

Imatges tir i cursa.              Imatges preparació disco i disco.

IMG-20170328-WA0137