PROJECTE EDUCATIU

Des de la possibilitat de pensar, idear, projectar i inclús somiar amb nous contextos educatius,  varem iniciar un camí ple d’il·lusió i d’esforç per tal de construir una ESCOLA.

L’equip de mestres vam reflexionar sobre el procés de transformació de la  manera d’ensenyar i oferir l’aprenentatge, tenint en compte els canvis que es van produint a la societat de la informació.

Creiem que els professionals de l’educació hem d’estar plantejant-nos reptes educatius que ens facin emocionar,  que provoquin el diàleg , l’observació, l’anàlisi, la projecció i l’avaluació contínua de  les pràctiques educatives que emergeixen a les aules.

Aquesta emoció l’hem de compartir amb els infants, establint lligams emocionals que els ajudi a assolir autonomia, autoconfiança i autoreconeixement.

Entrem a les aules amb una mirada atenta que té en compte la veu dels infants:

Imagen1

“Per aprendre em cal : donar sentit al que faig, sentir-me reconegut, respectat,  comprès, ajudat; saber que em fan confiança, saber que tinc dret a equivocar-me,  tenir una bona imatge de mi mateix, saber que algú dona importància al que faig”