COM ENS ORGANITZEM: COMISSIONS

ORGANITZACIÓ DE L’AFA

Ens organitzem per Comissions així, tothom qui vulgui participar, ho pot fer de la manera que es troba més còmode.

• Foment Lector i Biblioteca: Per fer que els nens i nenes vegin diferents maneres de llegir i vegin que la biblioteca por ser molt divertida.
  • Pedagògica i Matemàtiques: Organitzar tertúlies per pares i mares i crear eines matemàtiques pels infants.
  • Festes i Trobades: organitzar les trobades de dissabte i les festes que es fan fora de l’horari lectiu, entre d’altres.
  • Solidària: organitza recollides diverses, amb motiu solidari:  Taps de plàstic, xandalls de l’Escola per a famílies que més ho necessitin i  recollides per a diferents Campanyes Solidàries (roba, mantes, calçat, sabates, etc…) segons el que es necessiti en cadascuna
  • Comunicació: Encarregada d’informar i comunicar a les famílies les diverses accions portades des de l’Afa.

Podeu participar en una o varies comissions, fent el que més us agradi, de manera que tots els infants tinguin un curs el més divertit i educatiu possible.

Si esteu interessats a formar-ne part, us heu de posar en contacte amb l’AFA.

2 pensaments a “COM ENS ORGANITZEM: COMISSIONS”

1. Em semblen molt bé les comissions generades. Especialment la Solidària.

No tinc gaire coneixement sobre el funcionament de les comissions perquè el meu trastet no començarà l’escola fins al setembre però m’agradaria rebre mes informació.

I col·laborar, of course!!!

1. Hola David,
      Esperem que vinguis a la propera reunió que serà el dia 23/09 i allà explicarem tot i qualsevol dubte estem a la teva dispossició.
      Gracies