TALLER DE PEDAGOGIA ACTIVA

Benvolgudes famílies,

Us informem que el pròxim dia 16 de maig de 17.00 a 19.00 es realitzarà el taller de pedagogia centrat en el tema de l’avaluació competencial de les matemàtiques integrades en un procés de recerca globalitzador nascut de les converses dutes a les aules.

El taller estarà dinamitzat pel formador Albert Rigol Muxart, mestre d’educació primària de l’escola Serralavella, actualment jubilat, però que continua sent membre del grup de l’ICE de la Universitat Autònoma de Barcelona al grup “La cultura matemàtica de les persones”.

L’escola Serralavella és una escola amb llarga trajectòria en la implementació d’un projecte escolar centrat en el treball per projectes amb àmbits globalitzadors del currículum.

En aquest taller compartirem mestres i famílies una activitat matemàtica que analitzarem des del punt de vista curricular i per tant des de la vessant avaluativa del procés d’ensenyament- aprenentatge dut a terme per l’alumnat.

Aquesta activitat vol potenciar la comprensió de la manera de treballar a les aules de la nostra escola, i en aquest cas concret en el procés d’avaluació formadora que segueix l’alumnat.

Per a les famílies que teniu problemes per la gestió de la conciliació familiar en quant a la possibilitat de l’assistència s’ha gestionat un servei de ludoteca gratuït que començarà a les 16.45 h. Les famílies haureu de donar el berenar a fora de l’escola i utilitzar el servei a partir de l’hora de convocatòria.

Per fer la inscripció a aquest taller haureu d’accedir al formulari google docs que heu rebut a l’email d’aules i especificar la vostra assistència i la necessitat d’utilització de la ludoteca.

Us animem en la participació i us esperem a tots i totes!