INICI

10e_ANIVERSARI

Programa del dia

Famílies i convidats/des: després de l’entrada dels alumnes (15h),

podreu passar al pati a gaudir de la festa conjuntament (accés per porta corredissa).

Conte “La fantàstica història d’unes capses” (PROPERAMENT)

2014-01-28_2246

L’APADRINAMENT LECTOR és una activitat cooperativa que es realitza en parelles formades per alumnes de diferents cicles. Enguany la nostra escola posa en marxa l’activitat en quatre nivells:

- Alumnes de cinquè que fan de padrins i padrines de lectura d’alumnes de primer de primària (fillols i filloles).

- Alumnes de quart que fan de padrins i padrines de lectura d’alumnes de P-5 (fillols i filloles).

Aquesta activitat està pensada per fomentar l’hàbit i l’aprenentatge de la lectura i millorar la competència lectora, donant responsabilitat a ambdues parts i establint un compromís seriós de col·laboració i d’ajuda, tot creant uns bons lligams afectius.

És un projecte acollit amb il·lusió i entusiasme per tots els seus integrants, alumnes i equip docent. Més informació

2014-01-08_2022

Comments are closed.