Gràcies Carles.

En Carles porta ja unes setmanes amb nosaltres observant, ajudant-nos i també aprenent molt, ja que està estudiant per ser mestre i li queda molt poquet. Per això aquests dies ens ha preparat activitats divertides per repassar i aprendre moltes més coses de llengua i mates. Ens ho hem passat molt bé. Segur que seràs un gran mestre! Fins aviat!

Podeu veure un video de la classe AQUÍ.

Notícia a P-4

Un dia, una marieta va venir al pati de l’escola.
Va veure els enciams, les pastanagues i el julivert. i li va agradar molt.
Va cridar a les seves amigues: en aquella escola hi ha un hort molt bonic!!
Avui hem trobat moltes marietes al nostre pati i una se li ha posat al nas a la Naomi.
Estem molt contents de tenir tantes marietes al nostre hort, perquè ens agraden molt i es mengen els pugons. Després les hem dibuixat i fet una exposició.

Calendari preinscripció

preinscripcio

Els terminis previstos de presentació de sol·licituds a la secretaria del són:

De l’10 al 17 de març, s’obre el termini de presentació de sol·licituds per a la preinscripció del curs 2015-16 per al segon cicle d’educació infantil i educació primària

L’horari de la secretaria del centre és:

- Dilluns, dimecres i divendres de 9:00 a 13:00

- Dilluns de 15:00 a 17:00

Per a més informació CLICA AQUÍ: PREINSCRIPCIO 15-16

Nou servei d’acollida matinal

bondiamenutsEl proper dimarts 17 de febrer de 08:00 a 09:00 l’escola iniciarà un nou servei d’acollida matinal.
L’objectiu d’aquest servei es acollir d’una manera lúdica i formativa els alumnes del centre abans d’iniciar la jornada lectiva escolar.
Les activitats que es portaran a terme seran:
– Conèixer el funcionament d’una biblioteca: prèstec de llibres i ús correcte del material
– Dibuix i pintura: es potenciarà la creativitat i la imaginació de l’infant
– L’hora del conte: a partir del treball d’un conte es treballaran els valors i el gust per la lectura
– Jocs de taula: es treballarà la memòria, la concentració i l’estratègia

Per a més informació cal dirigir-se a la secretaria del centre.