QUÈ HE DE MENJAR? HO PUC MENJAR QUAN VULGUI?

Avui ens han vingut a visitar la Maria i la Menjamina, que vénen de l’Escola del Consum de Catalunya (*), per explicar-nos la importància de fer 5 àpats al dia. La Maria ens anava parlant i la Menjamina ho representava. Hem après quins aliments es poden prendre en cada àpat i ens han sorprès algunes coses. Per exemple, que els cereals o els entrepans es poden menjar per esmorzar i berenar; però en canvi, la pasta, la verdura, la carn o el peix, és millor que ens ho mengem per dinar o sopar. Hem après també que és important menjar variat i saludable, i que hi ha aliments que s’han de menjar cada dia com l’aigua, la llet, la fruita i els cereals, i d’altres de manera esporàdica com els pastissos, la pizza o els gelats.

Gràcies Carles.

En Carles porta ja unes setmanes amb nosaltres observant, ajudant-nos i també aprenent molt, ja que està estudiant per ser mestre i li queda molt poquet. Per això aquests dies ens ha preparat activitats divertides per repassar i aprendre moltes més coses de llengua i mates. Ens ho hem passat molt bé. Segur que seràs un gran mestre! Fins aviat!

Podeu veure un video de la classe AQUÍ.

Notícia a P-4

Un dia, una marieta va venir al pati de l’escola.
Va veure els enciams, les pastanagues i el julivert. i li va agradar molt.
Va cridar a les seves amigues: en aquella escola hi ha un hort molt bonic!!
Avui hem trobat moltes marietes al nostre pati i una se li ha posat al nas a la Naomi.
Estem molt contents de tenir tantes marietes al nostre hort, perquè ens agraden molt i es mengen els pugons. Després les hem dibuixat i fet una exposició.

Calendari preinscripció

preinscripcio

Els terminis previstos de presentació de sol·licituds a la secretaria del són:

De l’10 al 17 de març, s’obre el termini de presentació de sol·licituds per a la preinscripció del curs 2015-16 per al segon cicle d’educació infantil i educació primària

L’horari de la secretaria del centre és:

- Dilluns, dimecres i divendres de 9:00 a 13:00

- Dilluns de 15:00 a 17:00