Padrins i fillols P-4 i 5è

Avui, divendres 23 d’octubre han vingut els nens i nenes de 5è a la classe de P4. Ja es coneixien del curs passat gairebé tots però també hi havia caras noves. Hem tornat a fer les parelles de padrins i fillols. Desprès els padrins han ajudat als fillols a fer raïm amb la plastilina. Els petits estàn estudiant els fruits de la tardor i havien començat a fer boletes per fer el raïm, els padrins elsa han ajudat a acabar de fer aquest fruit.

Les parelles són les següents:
- Mohamed : Liam i Miguel.
- Jhamel : Sofia.
- Carlos: Abdullah.
- Rajpreet: Sara i Rahmatdeep.
- Adrian: Kevin.
- Salma: Aitana.
- Easha: Naomi.
- Ariba: Laura, Fareyal i Hamad.
- Iker: Robert i David.
- Junjun: Sergio.
- Minmin: Danny.
- Rania: Ashley i Lina.

Padrins i Fillols 2014-15

Els alumnes de quart de primària s’han presentat als seus fillols, els alumnes de P-3.
Els padrins cuidaran dels seus fillols i els acompanyaran a les festes i quan sigui necessari, així també els ajudaran en tot allò que puguin. Les parelles són les següents:
Miguel-Francine / Noor-Yash / Justine-Brayan / Karima-Luna i Yaoming / Ikram-Antonia / Víctor-Maite /
Arza-Jannat i David / Aaliya-Jia Jie i Jiaming / Sara-Adam / Fátima-Núria / Mousa-Shiyao / Yadile-Marcos /
Alomso-Yousri / Appolineuia-Jia Hao / Umer-Samara / Mouhamed-Basma / Michelle-Ying Ying

Avui ens hem conegut i hem jugat una estona tots junts.

MALALA premi Nobel de la Pau 2014

A l’escola celebrem que hagin donat el premi Nobel de la Pau a la Malala
una nena que lluita per a l’escolarització de les nenes i dels nens.
I al mateix temps felicitem la concessió del Nobel de la Pau a en Kailash per la seva defensa dels infants que no poden anar a l’escola perquè han de treballar explotats.
20141013_123950

20141013_145526