Hi havia una vegada…

“Hi havia una vegada….” una bonica història que l’Ada ens va explicar a la biblioteca de l’escola. Tots vam gaudir amb l’esquirol que s’apuntava les paraules, la formiga velleta que un dia va fer un viatge, el cargol que li agradava el perfum de mel, l’aranya peluda que no espantava gaire, la puça que no es veia, les cuques de llum que volien sortir de dia,… Tot celebrant un aniversari.
Vam viure uns moments màgics a la nostra escola.

Cicle Inicial a la Fira de la Sagrada Família

Per tal de seguir la tradició hem estat passejant per la Fira de Nadal de la Sagrada Família. Hem vist moltes parades: de figuretes de pessebre, d’arbres de Nadal, de Tions de Nadal, de guarniments per l’arbre i per casa,… Hem aprofitat per donar una volta per la magnífica façana del Temple de la Sagrada Família. Hem tingut temps també, per poder esmorzar tranquil•lament al parc de davant de la façana del Naixement i jugar.

El cicle inicial a la fira de la Sagrada Família

Per tal de seguir la tradició hem estat passejant per la Fira de Nadal de la Sagrada Família. Hem vist moltes parades: de figures de pessebre, d’arbres de Nadal, de Tions de Nadal, de guarniments per l’arbre i per casa,… Hem aprofitat per donar una volta per la magnífica façana del Temple de la Sagrada Família. Hem tingut temps també, per poder esmorzar tranquil•lament al parc de davant de la façana del Naixement i jugar.

Efectes de la pressió atmosfèrica

A la classe de quart estem estudiant la pressió atmosfèrica i hem fet un experiment per veure’n els efectes.Hem emprat un got d’aigua i una postal i l’experiència consisteix en omplir un got d’aigua, posar la postal per tapar el got i pressionar amb força. A continuació cal girar el got ràpidament mantenint la pressió.Finalment deixem anar la mà que aguanta la postal i veurem que ni la postal ni l’aigua cauen.La pressió atmosfèrica fa que no entri aire,ni surti aigua del got i la postal es manté enganxada al got.