Sortida fi de curs d’Educació Infantil al zoo.

Els alumnes de P3,P4 i P5 hem anat al Zoo de sortida de fi de curs.
Ens ha agradat molt veure les zebres ja que els alumnes de P3 són la Classe de les Zebres i els de P4 ho varen ser el curs passat.
També hem vist altres mamífers, rèptils i aus. Per acabar hem anat a dinar a la granja del Zoo i hem jugat una bona estona a l’àrea de lleure.
HA SIGUT MOLT INTERESSANT I ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ!

L’espectacle comença al cicle inicial!

El Divendres pasta vam passar una jornada molt divertida al Circ a Les Feixes* de Copons. Allà vam fer diversos tallers i ens vam convertir una estona en equilibristes, malabaristes, trapezistes, músics i pallassos entre d’altres.

Després de dinar, quin tip de riure ens vam fer amb l’actuació del pallasso Tastacirc!

Si voleu veure com ens ho vam passar de bé… mireu mireu!

Neix la nova revista de l’escola!

Surt a la llum el primer exemplar de la revista Creixem amb l’art.

La nova revista recull tota la feina feta durant el procés de recerca sobre el món de les CUINES. A més, es mostra les activitats col·lectives “Menú de festa” i “Moments en família” i les entrevistes a dues persones rellevants del camp de l’art i de la cuina: l’artista Antoni Miralda i la cuinera Carme Ruscalleda, entre d’altres sorpreses.

Esperem que gaudiu llegint-la (per llegir-la clica damunt la imatge)!

Portada de la nova revista

Els alumnes de segon fan teatre

El passat dimecres dia 27, els nens i nenes de segon van representar pels seu companys de cicle “El gegant del pi”. La representació va ser un èxit de públic. Els actors i actrius van donar el millor de sí mateixos. S’ha de fer notar que durant tota la representació no va sonar cap telèfon mòbil que desconcentrés ni espectadors, ni actors.