Participem al Robotseny 2016

Els alumnes de 5è de l’escola han participat en el projecte Robotseny 2016. Un projecte a nivell comarcal (Baix Montseny) que desenvolupa les competències científiques i creatives dels alumnes tot treballant de forma cooperativa. També té l’objectiu de crear una xarxa de professorat implicat en aquesta temàtica per tal de crear lligams i compartir experiències en aquests àmbits.

Com a eines per treballar aquests aspectes s’ensenya a programar robots i a dissenyar-los.

El projecte es desenvolupa a l’aula i té una posada en escena en forma de torneig al final del curs.

La participació dels nostres alumnes va ser en la l categoria Robotseny Kidsdestinada a nois/es de 5è a 2n d’ESOque es va desenvolupar el matí del dissabte dia 11 de juny a la plaça de la Vila de Sant Celoni.

Us deixem amb unes imatges de l’activitat

Si en voleu saber més clica l’enllaç: Robotseny 2016

Aquest article ha estat publicat en Curs 2015-16, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.