Visita al Campanar de Santa Maria de Palautordera

L’escola, amb els alumnes de 5è, la classe del Gorg Negre, participem en el Projecte:
Apadrinem el nostre patrimoni que es basa en la idea de l’apadrinament o adopció d’un element del patrimoni municipal per part del centre educatiu, per afavorir el sentit d’identitat i de respecte per les manifestacions artístiques i culturals i de l’entorn proper.
L’escola ha apadrinat l’església de Santa Maria de Palautordera, perquè és un bé cultural d’interès nacional.
Durant aquest curs es durà a terme el treball de la Torre del Campanar, és per aquest motiu que passat dimarts dia 24 de maig vam dur a terme  una visita guiada a l’Església conduïda per en Xavier Muntasell, responsable de l’oficina d’informació i turisme.

Aquí sota teniu una mostra de l’activitat.