Fem ping pong a primària

Aquest curs hem dinamitzat la nova taula de ping pong pel pati. Després d’apuntar-se 58 equips (més de 100 alumnes) aquí teniu els guanyadors del primer torneig per parelles de ping pong. Esperem que el curs vinent segueixi tenint tant d’èxit.

Els alumnes 4t s’estrenen com a representants en el Consell d’Infants.

Les nostres alumnes Andrea Simón de 4t A i Alícia Rodríguez de 4t B han constituït, aquest diumenge al migdia, el Consell d’Infants de Martorell del curs 2015-2016. Han estat acompanyats per familiars, tutors i directors dels centres escolars, així com autoritats polítiques municipals.

Enllaç a la web Ajuntament

Les cooperatives del Lola Anglada demanen el permís de venda ambulant a l’Ajuntament

Les dues cooperatives escolars de 5è de Primària de la nostra escola Lola Anglada, que formen part del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola, han sol·licitat a l’Ajuntament, el permís d’ocupació de la via pública, per comercialitzar els seus productes. Els estudiants han aprofitat per visitar la sala de plens i han estat rebuts per l’alcalde, Xavier Fonollosa, a qui li han presentat el seu projecte.

Per veure la notícia de la web de l’Ajuntament clika aquí

Tenim un nou Carnestoltes!!!

Gràcies a la col·laboració de les mares delegades aquest curs hem estrenat un carnestoltes molt renovat i molt, molt divertit.
Moltes gràcies per la vostra gran feina, tots els alumnes i mestres us estem molt agraïts. Ens ha encantat!!! Visca el carnestoltes.

Reunió de delegats/des de les classes

El divendres ens vam reunir tots els delegats i delegades de les classes de 1r fins a 6è amb l’equip directiu. Cadascú va explicar les propostes que havia recollit prèviament de la seva aula i tots junts vam parlar de com millorar alguns espais de l’escola. També vam parlar per grups  que és el que més ens agrada de l’escola i ho vam deixar escrit en unes petjades que hem posat a la biblioteca.