El nostre 1er COMITÈ AMBIENTAL

El divendres dia 18 de novembre es va crear el Comitè Ambiental de l’escola, format per un grup de mares, els delegats verds de l’escola i un grup de mestres.

Els delegats verds van parlar de totes les accions que es realitzen en el centre  i de les propostes de millora que havien treballat prèviament a les classes. Es van fer intervencions molt bones i vam recollir un munt de idees, entre tots, per fer una escola més sostenible. Del recull de totes aquestes aportacions hem elaborat el nostre decàleg ambiental.

Moltes gràcies a tot l’equip del comitè ambiental per la vostra participació. Junts tenim un GRAN camí per recórrer.

Nou curs…Nous reptes!!!: EL DELEGAT VERD

Aquest curs hem iniciat un nou càrrec a l’escola, es tracta del delegat verd. Cada classe ha escollit un representant, que anirà canviant setmanalment i vetllarà pel la cura i el respecte del medi ambient. La seva feina diària serà principalment a l’hora del pati, sota el lema “Pati NET” s’encarregarà que tothom faci un bon ús dels contenidors de reciclatge i es respectin les plantes i arbres de la nostra escola.

I de forma rotativa els delegats verds utilitzaran un “PATINET” per fer la feina del “PATI NET”. Tothom està molt engrescat i amb moltes ganes d’iniciar aquest nou Projecte!!!

Aquí teniu la mostra del dia de l’entrega de tot el material:

Fem ping pong a primària

Aquest curs hem dinamitzat la nova taula de ping pong pel pati. Després d’apuntar-se 58 equips (més de 100 alumnes) aquí teniu els guanyadors del primer torneig per parelles de ping pong. Esperem que el curs vinent segueixi tenint tant d’èxit.

Les cooperatives del Lola Anglada demanen el permís de venda ambulant a l’Ajuntament

Les dues cooperatives escolars de 5è de Primària de la nostra escola Lola Anglada, que formen part del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola, han sol·licitat a l’Ajuntament, el permís d’ocupació de la via pública, per comercialitzar els seus productes. Els estudiants han aprofitat per visitar la sala de plens i han estat rebuts per l’alcalde, Xavier Fonollosa, a qui li han presentat el seu projecte.

Per veure la notícia de la web de l’Ajuntament clika aquí