TORNEIG PING PONG

Per segon any consecutiu, les mestres d’educació física han dinamitzat durant l’estona de pati i al llarg del curs el 2n torneig de doble de ping pong.  Enguany han participat els alumnes de cicle mitjà i superior. Molts alumnes han gaudit d’aquests partits però finalment els tres classificats de cada curs han obtingut un diploma. Ànims a tots els participants i l’any vinent més i millor!!. Aquí us deixem les fotografíes del guanyadors. Moltes felicitats!!

Celebrem la XV setmana cultural de la Lola Anglada

Durant aquesta setmana del 3 al 7 d’abril celebrem la setmana Lola Anglada a la nostra escola. Un any més aprofitarem per conèixer qui era la Lola Anglada, l’escriptora i il·lustradora.

Tots els cursos treballaran un dels seus contes i a final de setmana en faran la representació als seus companys/es. La setmana finalitzarà amb el II taller d’il·lustració i amb l’homenatge al “Més petit de tots”.

TALLERS A L’ESCOLA

Aquest diumenge, 12 de febrer de 2017, l’AMPA de l’escola ha organitzat per segona vegada una sèrie de tallers i activitats oberts a les famílies per tal de recollir diners per pagar les colònies que faran els alumnes de 2n, 4t i 6è de l’escola.

Volem agrair i felicitar a l’AMPA per la iniciativa i organització de tota la jornada matinal així com també agrair la participació per part de les famílies del centre que van assistir i l’equip de govern de l’Ajuntament de Martorell que ens va visitar. Moltíssimes gràcies a tots i totes. Tots junts fem escola!!

SETMANA DEL MEDI AMBIENT

A l’escola aquesta setmana, del 6 al 10 de febrer, la dediquem al medi ambient. Són moltes les activitats que realitzem al llarg de l’any per tenir cura del nostre entorn (cuidem els arbres i l’hort de l’escola, reciclem, fem recollida d’oli (claki), recollida de piles ( Concurs Apilo XII), recoliida de roba, de taps, etc.

Aquesta setmana serà més especial. Podrem visitar una exposició a la biblioteca sobre la recollida selectiva de residus, a més els alumnes d’infantil i cicle inicial jugaran al joc del reciclatge, els de cicle mitjà jugaran al joc de l’oca del reciclatge i els alumnes de cicle superior jugaran al joc de l’oca de l’energia. Tot aquest material i els diferents jocs ens els han facilitat el departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Martorell.

Tots plegats també i amb l’ajuda dels delegats verds anirem treballant per millorar l’estalvi energètic a les aules i dedicarem un espai de la setmana per anar a plantar en el nostre hort.

Segur que aprendrem moltíssim i sobretot amb la nostra col·laboració ajudarem a cuidar i millorar el medi ambient.

La nostra escola al Consell d’Infants de Martorell

Ahir diumenge, 22-1-2017, la Sara Linares de 4t-A i la Carme Campos de 4t-B es van incorporar al Consell d’Infants de Martorell com a representació dels alumnes de 4t de la nostra escola.

D’altra banda, com a alumnes de 5è, l’Andrea Simón i l’Alícia Rodríguez van explicar tot el treball que havien fet a les aules i que havien presentat en el Consell d’Infants del curs passat.

Aquest curs totes quatre representaran a la nostra escola i a tots els seus companys i companyes. Elles seran les encarregades de fer arribar a l’Ajuntament les propostes que s’hauran parlat i decidit a cadascuna de les seves classes.

Endavant i molt bona feina!!!!!

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!! Junts ho hem aconseguit!!!

La nostra escola, nens i nenes, famílies i mestres, hem participat aportant la nostra ajuda, esforç i solidaritat a la Marató de TV3 dedicada a l’Ictus i a les malalties medul·lars i cerebrals traumàtiques.

El dissabte vam gaudir d’una caminada solidària i sostenible i avui diumenge hem participat juntament amb els altres centres escolars de Martorell en la construcció d’un mosaic gegant.

Moltes gràcies a tots i a totes!!! La nostra aportació a la Marató ha estat els 906 origamis (906€) i 310,26€ recollits en la Caminada.

Aquí teniu una mostra dels millors moments:

“Tots tenim un costat bo o molt bo”

Feu un clik a sobre dels diferents videos