MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!! Junts ho hem aconseguit!!!

La nostra escola, nens i nenes, famílies i mestres, hem participat aportant la nostra ajuda, esforç i solidaritat a la Marató de TV3 dedicada a l’Ictus i a les malalties medul·lars i cerebrals traumàtiques.

El dissabte vam gaudir d’una caminada solidària i sostenible i avui diumenge hem participat juntament amb els altres centres escolars de Martorell en la construcció d’un mosaic gegant.

Moltes gràcies a tots i a totes!!! La nostra aportació a la Marató ha estat els 906 origamis (906€) i 310,26€ recollits en la Caminada.

Aquí teniu una mostra dels millors moments:

“Tots tenim un costat bo o molt bo”

Feu un clik a sobre dels diferents videos

Tots junts hem fet 906 origamis!!!!

Avui hem entregat a la Mutua General de Catalunya la nostra gran aportació a la campanya “1origami1euro” en benefici a la Marató de TV3. L’escola ens hem sumat a aquesta iniciativa i tot junts hem aconseguit un GRAN REPTE: Hem fet 906 origamis!!!!.

Moltíssimes gràcies a tots, alumnes, pares, mares, famílies, mestres, amics, companys/es, etc, per participar-hi!!!!

Per veure més fotografies fes un click a sobre del logo de la marató.

El nostre 1er COMITÈ AMBIENTAL

El divendres dia 18 de novembre es va crear el Comitè Ambiental de l’escola, format per un grup de mares, els delegats verds de l’escola i un grup de mestres.

Els delegats verds van parlar de totes les accions que es realitzen en el centre  i de les propostes de millora que havien treballat prèviament a les classes. Es van fer intervencions molt bones i vam recollir un munt de idees, entre tots, per fer una escola més sostenible. Del recull de totes aquestes aportacions hem elaborat el nostre decàleg ambiental.

Moltes gràcies a tot l’equip del comitè ambiental per la vostra participació. Junts tenim un GRAN camí per recórrer.

Nou curs…Nous reptes!!!: EL DELEGAT VERD

Aquest curs hem iniciat un nou càrrec a l’escola, es tracta del delegat verd. Cada classe ha escollit un representant, que anirà canviant setmanalment i vetllarà pel la cura i el respecte del medi ambient. La seva feina diària serà principalment a l’hora del pati, sota el lema “Pati NET” s’encarregarà que tothom faci un bon ús dels contenidors de reciclatge i es respectin les plantes i arbres de la nostra escola.

I de forma rotativa els delegats verds utilitzaran un “PATINET” per fer la feina del “PATI NET”. Tothom està molt engrescat i amb moltes ganes d’iniciar aquest nou Projecte!!!

Aquí teniu la mostra del dia de l’entrega de tot el material:

Fem ping pong a primària

Aquest curs hem dinamitzat la nova taula de ping pong pel pati. Després d’apuntar-se 58 equips (més de 100 alumnes) aquí teniu els guanyadors del primer torneig per parelles de ping pong. Esperem que el curs vinent segueixi tenint tant d’èxit.