Eleccions Consell Escolar

Us comuniquem que entre el 03 de novembre de 2014 i el 23 de desembre de 2014 es farà tot el procés d’eleccions al Consell Escolar.
Trobareu totes les informacions (Convocatòria, presentació candidatura, mesas electorals, votacions) al Taulell d’Anuncis i el cens dels pares i mares al vestíbul del centre.
Horari de les votacions:

DIA: DIMARTS, 25 DE NOVEMBRE
MATI: 9:00 A 10:00 i 12:00 a 13:15 TARDA: 15:00 A 17:00
LLOC: VESTÍBUL DE L’ESCOLA
Per més informació feu un clik al següent enllaç
eleccions_1029x93_ok

Una visita a l’escola

El divendres vam rebre una visita molt especial. A la nostra escola van arribar els gegants (la Velleta, el Diable i el Secretari Garvil), els capgrossos (el Petit, la Roser, el Joanàs i l’Indi) i els diables. Ens venien a convidar a la festa del Roser que es celebra aquest cap de setmana a Martorell. Ens van explicar la història del Pont del Diable i vam estar ballant amb ells. Moltes gràcies per la vostra visita.

From festa tarda

Sopar del germanor

Un any més, us animem a que vingueu al sopar del germanor que es celebrarà el proper divendres 6 de juny de 2014 a les 21:00h.

Els alumnes de tercer es cartegen amb els avis de la Fundació Sant Joan de Déu

Els alumnes de 3r de Primària de l’escola Lola Anglada estan participant a l’activitat Una carta, un bon amic impulsada per l’Ajuntament de Martorell i la Fundació Residència Sant Joan de Déu.

En el següent enllaç , s’ha publicat a la web municipal de l’intercanvi de cartes entre la gent gran de la residència Fundació Hospital Sant Joan de Déu i els alumnes de l’escola Lola Anglada:

Xerrada les adolescències

El dia 18 de març es va fer una xerrada per a les famílies dels alumnes de cicle superior; en el marc del programa l’Aventura de la vida i amb el tema LES ADOLESCÈNCIES.

Es va parlar de com els pares i mares poden ajudar als seus fills i filles en els primers anys de l’adolescència, un moment de canvis físics, emocionals, mentals… Moments on els pares i mares han de ser eficaços: mostrant amor, recolzant, posant normes, donant exemple, ensenyant a ser responsable, creant hàbits d’esforç, facilitant experiències, inculcant el respecte, propiciant la comunicació, somrient i obrint les portes de casa per acollir amics i amigues.
Aquesta xerrada va ser molt interessant i profitosa; per les properes us esperem.

Nou mobiliari al pati

Fa uns dies vam estrenar un tobogà i una molla al pati d’infantil. Tots els nen/es de P3, P4 i P5 gaudeixen al pati jugant  i compartint tots junts els nous jocs, mobiliari…

També en el pati de primària l’escola ha comprat una taula de ping pong on tots els nens de primer a sisè poden jugar i practicar aquest joc.

Decorem la nostra escola

El nadal ha arribat a l’escola. Les famílies han fet un guarniment nadalenc per decorar-la. Així de bonica ha quedat!!! Moltes gràcies pares, mares, nens i nenes per la vostra col·laboració.

El Tió a l’escola

Aquest matí els nens/es de P3 quan han sortit a jugar al pati, han trobat a dins del cuc “El Tió”. Molt contents han anat avisar a la resta de companys/es del parvulari. Entre tots l’hem abrigat amb una manteta i li hem donat galetes per menjar.