MARATÓ TV3. LES MALALTIES DEL COR.

Avui la nostra escola ha fet un acte de participació de la marató de TV3. Com tots sabeu aquest any està dedicada a les malalties del cor, després d’haver parlat i treballat a les classes al llarg de tota la setmana, hem fet diferents activitats. I com a cloenda vam pensar que seria bonic fer la nostra petita contribució formant tots junts un gran cor.

UN COR PLE DE DESITJOS

Eleccions Consell Escolar

Us comuniquem que entre el 03 de novembre de 2014 i el 23 de desembre de 2014 es farà tot el procés d’eleccions al Consell Escolar.
Trobareu totes les informacions (Convocatòria, presentació candidatura, mesas electorals, votacions) al Taulell d’Anuncis i el cens dels pares i mares al vestíbul del centre.
Horari de les votacions:

DIA: DIMARTS, 25 DE NOVEMBRE
MATI: 9:00 A 10:00 i 12:00 a 13:15 TARDA: 15:00 A 17:00
LLOC: VESTÍBUL DE L’ESCOLA
Per més informació feu un clik al següent enllaç
eleccions_1029x93_ok

Una visita a l’escola

El divendres vam rebre una visita molt especial. A la nostra escola van arribar els gegants (la Velleta, el Diable i el Secretari Garvil), els capgrossos (el Petit, la Roser, el Joanàs i l’Indi) i els diables. Ens venien a convidar a la festa del Roser que es celebra aquest cap de setmana a Martorell. Ens van explicar la història del Pont del Diable i vam estar ballant amb ells. Moltes gràcies per la vostra visita.

From festa tarda

Sopar del germanor

Un any més, us animem a que vingueu al sopar del germanor que es celebrarà el proper divendres 6 de juny de 2014 a les 21:00h.

Els alumnes de tercer es cartegen amb els avis de la Fundació Sant Joan de Déu

Els alumnes de 3r de Primària de l’escola Lola Anglada estan participant a l’activitat Una carta, un bon amic impulsada per l’Ajuntament de Martorell i la Fundació Residència Sant Joan de Déu.

En el següent enllaç , s’ha publicat a la web municipal de l’intercanvi de cartes entre la gent gran de la residència Fundació Hospital Sant Joan de Déu i els alumnes de l’escola Lola Anglada:

Xerrada les adolescències

El dia 18 de març es va fer una xerrada per a les famílies dels alumnes de cicle superior; en el marc del programa l’Aventura de la vida i amb el tema LES ADOLESCÈNCIES.

Es va parlar de com els pares i mares poden ajudar als seus fills i filles en els primers anys de l’adolescència, un moment de canvis físics, emocionals, mentals… Moments on els pares i mares han de ser eficaços: mostrant amor, recolzant, posant normes, donant exemple, ensenyant a ser responsable, creant hàbits d’esforç, facilitant experiències, inculcant el respecte, propiciant la comunicació, somrient i obrint les portes de casa per acollir amics i amigues.
Aquesta xerrada va ser molt interessant i profitosa; per les properes us esperem.

Nou mobiliari al pati

Fa uns dies vam estrenar un tobogà i una molla al pati d’infantil. Tots els nen/es de P3, P4 i P5 gaudeixen al pati jugant  i compartint tots junts els nous jocs, mobiliari…

També en el pati de primària l’escola ha comprat una taula de ping pong on tots els nens de primer a sisè poden jugar i practicar aquest joc.

Decorem la nostra escola

El nadal ha arribat a l’escola. Les famílies han fet un guarniment nadalenc per decorar-la. Així de bonica ha quedat!!! Moltes gràcies pares, mares, nens i nenes per la vostra col·laboració.