Tenim un nou Carnestoltes!!!

Gràcies a la col·laboració de les mares delegades aquest curs hem estrenat un carnestoltes molt renovat i molt, molt divertit.
Moltes gràcies per la vostra gran feina, tots els alumnes i mestres us estem molt agraïts. Ens ha encantat!!! Visca el carnestoltes.

Reunió de delegats/des de les classes

El divendres ens vam reunir tots els delegats i delegades de les classes de 1r fins a 6è amb l’equip directiu. Cadascú va explicar les propostes que havia recollit prèviament de la seva aula i tots junts vam parlar de com millorar alguns espais de l’escola. També vam parlar per grups  que és el que més ens agrada de l’escola i ho vam deixar escrit en unes petjades que hem posat a la biblioteca.

Flashmob marató TV3

Avui, 11 de desembre de 2015, tota l’escola ens hem mobilitzat per la marató de tv3. Aquest any la marató està dedicada a la diabetis i la obesitat.

Tots els nens, nenes, nois, noies, mestres i persones que treballem a l’escola ens hem animat a seguir el ritme de la cançó “Tu tens la força” i ballar el flashmob de la marató. Amb una lletra que ens anima a lluitar i a superar qualsevol obstacle i sota el lema “BELLUGA’T” ens hem fet més conscients de la importància de fer activitat física i moure el nostre cos.

Durant tota la setmana l’hem estat assajant a les aules i ens hem preparat per ballar tots junts al pati. Aquí teniu el resultat:

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació.

Emocionem-nos educant

Avui a l’escola les famílies han gaudit de la conferència “Emocionem-nos educant”.

La formadora Laia Casas ens ha apropat al coneixement del nostre sistema cerebral i la connexió que existeix entre el cervell, l’emoció i l’aprenentatge. I la importància de la intel·ligència emocional a la nostra vida. Els nens i nenes capten l’estat emocional dels adults que els envolten i són un reflex d’ells.

Hem après que és molt important fomentar l’autoestima dels nens i nenes, nois i noies, com a persones per ajudar-los a créixer sans. Cal oferir-los comentaris constructius dels trets de la seva personalitat i diferenciar-los de les conductes o comportaments, que en el cas que calgui caldrà donar possibilitats i eines per canviar.

Ha estat una tarda, on de manera divertida i participativa, ens hem endolcit del gust per l’educació i ens hem fet conscients del gran paper que juguem els pares i mares amb els nostres fills i filles.

Des de l’escola volem agraïr l’elevat nombre de famílies assistents a la xerrada, el seu interès en el tema tractat i la magnífica participació en cadascuna de les propostes que feia la Laia Casas. Són moltes les famílies que ens han fet arribar la seva satisfacció i agraïment per la conferència realitzada i això ens anima a poder plantejar i proposar futures xerrades adreçades a tots/es vosaltres.