TALLER DE TELEVISIÓ

S’ha realitzat un taller de TV, relacionat amb el Projecte Interdisciplinar de centre.
Enguany estem treballant el projecte de la TELEVISIÓ. Per aquest motiu hem buscat una activitat relacionada amb el tema.
“La casa de la ràdio i de la televisió” ens ha ofert per els alumnes de 1r., 2n., 4t., i 5è de primària l’oportunitat de conèixer la televisió des de dins convertint els nostres alumnes en els protagonistes.
S’ha instal·lat un plató itinerant on han descobert aparells com el telepròmpter, chroma key, els han maquillat per presentar un telenoticíes, programes, el presentador/a del temps…

AJUNTAMENT DE MARTORELL

XERRADA D’INTERNET SEGURA

Gran participació de pares i mares a la xerrada de “ Internet segura” que es va celebrar el dia 2 de febrer de 2015.
Tothom va sortir molt content pel gran interés que desperta aquest tema; pensem que la col.laboració famílies i escola potser de gran benefici pels alumnes.

APADRINEM ELS ARBRES DE LA NOSTRA ESCOLA

Des de la comissió de l’hort hem engegat una nova proposta, d’apadrinament els arbres del nostre pati. Cada curs tindrà 2 arbres o plantes a cuidar. Es tracta de tenir-ne cura i vetllar per què sempre estiguin bé.

OBJECTIUS:

-Fomentar l’estimació, la defensa i la conservació del nostre entorn natural.

-Conèixer els arbres propers.

-Apadrinar els arbres del nostre pati i estudiar-los.

-Saber reconèixer les diferents espècies d’arbres que tenim, el nom i les seves característiques.

Es farà les següents activitats

-Regar.

-Observar el tipus de fulles ( caduca, perenne, forma,)

- Observar el tipus d’escorça ( calcar la textura…)

-Fer estimacions de l’alçada aproximada de l’arbre, diàmetre del tronc.

- Identificar altres arbres del mateix tipus en el nostre entorn proper.

- Treball plàstic: dibuixar, fotografia, etc

BON NADAL!!!

Des de l’escola Lola Anglada us volem desitjar BONES FESTES. Que els desitjos de felicitat, respecte, solidaritat,companyerisme…i tants altres es facin realitat.
BON ANYS 2015!!!

MARATÓ TV3. LES MALALTIES DEL COR.

Avui la nostra escola ha fet un acte de participació de la marató de TV3. Com tots sabeu aquest any està dedicada a les malalties del cor, després d’haver parlat i treballat a les classes al llarg de tota la setmana, hem fet diferents activitats. I com a cloenda vam pensar que seria bonic fer la nostra petita contribució formant tots junts un gran cor.

UN COR PLE DE DESITJOS

Eleccions Consell Escolar

Us comuniquem que entre el 03 de novembre de 2014 i el 23 de desembre de 2014 es farà tot el procés d’eleccions al Consell Escolar.
Trobareu totes les informacions (Convocatòria, presentació candidatura, mesas electorals, votacions) al Taulell d’Anuncis i el cens dels pares i mares al vestíbul del centre.
Horari de les votacions:

DIA: DIMARTS, 25 DE NOVEMBRE
MATI: 9:00 A 10:00 i 12:00 a 13:15 TARDA: 15:00 A 17:00
LLOC: VESTÍBUL DE L’ESCOLA
Per més informació feu un clik al següent enllaç
eleccions_1029x93_ok

Una visita a l’escola

El divendres vam rebre una visita molt especial. A la nostra escola van arribar els gegants (la Velleta, el Diable i el Secretari Garvil), els capgrossos (el Petit, la Roser, el Joanàs i l’Indi) i els diables. Ens venien a convidar a la festa del Roser que es celebra aquest cap de setmana a Martorell. Ens van explicar la història del Pont del Diable i vam estar ballant amb ells. Moltes gràcies per la vostra visita.

From festa tarda