Celebrem la XV setmana cultural de la Lola Anglada

Durant aquesta setmana del 3 al 7 d’abril celebrem la setmana Lola Anglada a la nostra escola. Un any més aprofitarem per conèixer qui era la Lola Anglada, l’escriptora i il·lustradora.

Tots els cursos treballaran un dels seus contes i a final de setmana en faran la representació als seus companys/es. La setmana finalitzarà amb el II taller d’il·lustració i amb l’homenatge al “Més petit de tots”.

TALLERS A L’ESCOLA

Aquest diumenge, 12 de febrer de 2017, l’AMPA de l’escola ha organitzat per segona vegada una sèrie de tallers i activitats oberts a les famílies per tal de recollir diners per pagar les colònies que faran els alumnes de 2n, 4t i 6è de l’escola.

Volem agrair i felicitar a l’AMPA per la iniciativa i organització de tota la jornada matinal així com també agrair la participació per part de les famílies del centre que van assistir i l’equip de govern de l’Ajuntament de Martorell que ens va visitar. Moltíssimes gràcies a tots i totes. Tots junts fem escola!!

SETMANA DEL MEDI AMBIENT

A l’escola aquesta setmana, del 6 al 10 de febrer, la dediquem al medi ambient. Són moltes les activitats que realitzem al llarg de l’any per tenir cura del nostre entorn (cuidem els arbres i l’hort de l’escola, reciclem, fem recollida d’oli (claki), recollida de piles ( Concurs Apilo XII), recoliida de roba, de taps, etc.

Aquesta setmana serà més especial. Podrem visitar una exposició a la biblioteca sobre la recollida selectiva de residus, a més els alumnes d’infantil i cicle inicial jugaran al joc del reciclatge, els de cicle mitjà jugaran al joc de l’oca del reciclatge i els alumnes de cicle superior jugaran al joc de l’oca de l’energia. Tot aquest material i els diferents jocs ens els han facilitat el departament de Medi Ambient de l’Ajuntament de Martorell.

Tots plegats també i amb l’ajuda dels delegats verds anirem treballant per millorar l’estalvi energètic a les aules i dedicarem un espai de la setmana per anar a plantar en el nostre hort.

Segur que aprendrem moltíssim i sobretot amb la nostra col·laboració ajudarem a cuidar i millorar el medi ambient.

La nostra escola al Consell d’Infants de Martorell

Ahir diumenge, 22-1-2017, la Sara Linares de 4t-A i la Carme Campos de 4t-B es van incorporar al Consell d’Infants de Martorell com a representació dels alumnes de 4t de la nostra escola.

D’altra banda, com a alumnes de 5è, l’Andrea Simón i l’Alícia Rodríguez van explicar tot el treball que havien fet a les aules i que havien presentat en el Consell d’Infants del curs passat.

Aquest curs totes quatre representaran a la nostra escola i a tots els seus companys i companyes. Elles seran les encarregades de fer arribar a l’Ajuntament les propostes que s’hauran parlat i decidit a cadascuna de les seves classes.

Endavant i molt bona feina!!!!!

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!!! Junts ho hem aconseguit!!!

La nostra escola, nens i nenes, famílies i mestres, hem participat aportant la nostra ajuda, esforç i solidaritat a la Marató de TV3 dedicada a l’Ictus i a les malalties medul·lars i cerebrals traumàtiques.

El dissabte vam gaudir d’una caminada solidària i sostenible i avui diumenge hem participat juntament amb els altres centres escolars de Martorell en la construcció d’un mosaic gegant.

Moltes gràcies a tots i a totes!!! La nostra aportació a la Marató ha estat els 906 origamis (906€) i 310,26€ recollits en la Caminada.

Aquí teniu una mostra dels millors moments:

“Tots tenim un costat bo o molt bo”

Feu un clik a sobre dels diferents videos

Tots junts hem fet 906 origamis!!!!

Avui hem entregat a la Mutua General de Catalunya la nostra gran aportació a la campanya “1origami1euro” en benefici a la Marató de TV3. L’escola ens hem sumat a aquesta iniciativa i tot junts hem aconseguit un GRAN REPTE: Hem fet 906 origamis!!!!.

Moltíssimes gràcies a tots, alumnes, pares, mares, famílies, mestres, amics, companys/es, etc, per participar-hi!!!!

Per veure més fotografies fes un click a sobre del logo de la marató.

El nostre 1er COMITÈ AMBIENTAL

El divendres dia 18 de novembre es va crear el Comitè Ambiental de l’escola, format per un grup de mares, els delegats verds de l’escola i un grup de mestres.

Els delegats verds van parlar de totes les accions que es realitzen en el centre  i de les propostes de millora que havien treballat prèviament a les classes. Es van fer intervencions molt bones i vam recollir un munt de idees, entre tots, per fer una escola més sostenible. Del recull de totes aquestes aportacions hem elaborat el nostre decàleg ambiental.

Moltes gràcies a tot l’equip del comitè ambiental per la vostra participació. Junts tenim un GRAN camí per recórrer.

Nou curs…Nous reptes!!!: EL DELEGAT VERD

Aquest curs hem iniciat un nou càrrec a l’escola, es tracta del delegat verd. Cada classe ha escollit un representant, que anirà canviant setmanalment i vetllarà pel la cura i el respecte del medi ambient. La seva feina diària serà principalment a l’hora del pati, sota el lema “Pati NET” s’encarregarà que tothom faci un bon ús dels contenidors de reciclatge i es respectin les plantes i arbres de la nostra escola.

I de forma rotativa els delegats verds utilitzaran un “PATINET” per fer la feina del “PATI NET”. Tothom està molt engrescat i amb moltes ganes d’iniciar aquest nou Projecte!!!

Aquí teniu la mostra del dia de l’entrega de tot el material: