Sopar del germanor

Un any més, us animem a que vingueu al sopar del germanor que es celebrarà el proper divendres 6 de juny de 2014 a les 21:00h.

Els alumnes de tercer es cartegen amb els avis de la Fundació Sant Joan de Déu

Els alumnes de 3r de Primària de l’escola Lola Anglada estan participant a l’activitat Una carta, un bon amic impulsada per l’Ajuntament de Martorell i la Fundació Residència Sant Joan de Déu.

En el següent enllaç , s’ha publicat a la web municipal de l’intercanvi de cartes entre la gent gran de la residència Fundació Hospital Sant Joan de Déu i els alumnes de l’escola Lola Anglada:

Xerrada les adolescències

El dia 18 de març es va fer una xerrada per a les famílies dels alumnes de cicle superior; en el marc del programa l’Aventura de la vida i amb el tema LES ADOLESCÈNCIES.

Es va parlar de com els pares i mares poden ajudar als seus fills i filles en els primers anys de l’adolescència, un moment de canvis físics, emocionals, mentals… Moments on els pares i mares han de ser eficaços: mostrant amor, recolzant, posant normes, donant exemple, ensenyant a ser responsable, creant hàbits d’esforç, facilitant experiències, inculcant el respecte, propiciant la comunicació, somrient i obrint les portes de casa per acollir amics i amigues.
Aquesta xerrada va ser molt interessant i profitosa; per les properes us esperem.

Nou mobiliari al pati

Fa uns dies vam estrenar un tobogà i una molla al pati d’infantil. Tots els nen/es de P3, P4 i P5 gaudeixen al pati jugant  i compartint tots junts els nous jocs, mobiliari…

També en el pati de primària l’escola ha comprat una taula de ping pong on tots els nens de primer a sisè poden jugar i practicar aquest joc.

Decorem la nostra escola

El nadal ha arribat a l’escola. Les famílies han fet un guarniment nadalenc per decorar-la. Així de bonica ha quedat!!! Moltes gràcies pares, mares, nens i nenes per la vostra col·laboració.

El Tió a l’escola

Aquest matí els nens/es de P3 quan han sortit a jugar al pati, han trobat a dins del cuc “El Tió”. Molt contents han anat avisar a la resta de companys/es del parvulari. Entre tots l’hem abrigat amb una manteta i li hem donat galetes per menjar.

L’art a l’escola

Com ja sabeu l’eix transversal d’aquest any està relacionat amb l’art. Algunes famílies han col·laborat en guarnir molts espais de l’escola motivats pel nostre eix. Han demostrat ser uns grans artistes. MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES PER LA VOSTRA GRAN FEINA.