Els alumnes 4t s’estrenen com a representants en el Consell d’Infants.

Les nostres alumnes Andrea Simón de 4t A i Alícia Rodríguez de 4t B han constituït, aquest diumenge al migdia, el Consell d’Infants de Martorell del curs 2015-2016. Han estat acompanyats per familiars, tutors i directors dels centres escolars, així com autoritats polítiques municipals.

Enllaç a la web Ajuntament

Les cooperatives del Lola Anglada demanen el permís de venda ambulant a l’Ajuntament

Les dues cooperatives escolars de 5è de Primària de la nostra escola Lola Anglada, que formen part del projecte Cultura Emprenedora a l’Escola, han sol·licitat a l’Ajuntament, el permís d’ocupació de la via pública, per comercialitzar els seus productes. Els estudiants han aprofitat per visitar la sala de plens i han estat rebuts per l’alcalde, Xavier Fonollosa, a qui li han presentat el seu projecte.

Per veure la notícia de la web de l’Ajuntament clika aquí

Tenim un nou Carnestoltes!!!

Gràcies a la col·laboració de les mares delegades aquest curs hem estrenat un carnestoltes molt renovat i molt, molt divertit.
Moltes gràcies per la vostra gran feina, tots els alumnes i mestres us estem molt agraïts. Ens ha encantat!!! Visca el carnestoltes.

Reunió de delegats/des de les classes

El divendres ens vam reunir tots els delegats i delegades de les classes de 1r fins a 6è amb l’equip directiu. Cadascú va explicar les propostes que havia recollit prèviament de la seva aula i tots junts vam parlar de com millorar alguns espais de l’escola. També vam parlar per grups  que és el que més ens agrada de l’escola i ho vam deixar escrit en unes petjades que hem posat a la biblioteca.