SEP – Suport Escolar Personalitzat

BENVOLGUDES FAMÍLIES,

Una de les prioritats del Departament és la de reduir el fracàs escolar. Per aquest motiu, als centres educatius d’Infantil i Primària de Catalunya, es portarà a terme el SEP (Suport Escolar Personalitzat). Aquest suport va adreçat a l’alumnat d’ E.Infantil i Primària, que  presenta dificultats d’aprenentatges i no és de NEE (Necessitats Educatives Especials) en:

1. L’adquisició del procés de lectura i escriptura.
  2. Assoliment d’habilitats matemàtiques.
  3. L’adquisició d’hàbits de treball, organització i estudi.

Aquest suport també va adreçat a alumnat que té altes capacitats.

El Suport Escolar Personalitzat té dues modalitats, en horari lectiu amb el suport de dues persones a l’aula, i fora d’horari lectiu.  A l’  Escola  portarem a terme el SEP de la següent manera:

A EI : es farà en l’horari lectiu (P- 4 i P -5 ), amb dues persones per treballar la lectura i l’escriptura.

A CI : en horari lectiu  amb el suport de dues persones, per treballar la lectura individualitzada  i habilitats matemàtiques bàsiques.

A CM: es realitzaran les dues modalitats : suport de dues persones a l’aula  en horari lectiu i fora d’horari lectiu dimarts i dijous de 2/4 de 9 a les 9h.per treballar la comprensió lectora i l’àrea de matemàtiques.

A CS : es realitzaran les dues modalitats : suport de dues persones a l’aula  en horari lectiu i fora d’horari lectiu, dilluns i dimecres 5è; dimarts i dijous 6è de 2/4 de 9 a les 9h.per treballar la comprensió lectora, les habilitats matemàtiques i l’adquisició d’hàbits de treball,organització i estudi.

La modalitat de suport fora de l’horari lectiu de l’alumnat, contempla l’ acollida dels germans /es, que anirà a càrrec del Centre.

A partir de la setmana vinent s’iniciarà el SEP en horari no lectiu, als Cicles Mitjà i Superior. Les famílies del alumnes susceptibles de rebre aquest Suport Personalitzat rebran una nota informativa

Cordialment

Equip Directiu