COCINERO, COCINERO

Hem acabat el curs amb les mans a la massa perquè l’últim projecte de llengua castellana, titulat “Cocinero, cocinero”, ens ha portat a la elaboració d’un menú complet. Els laumnes de cicle superior, dividits en quatre grups han preparat un entrant (gazpacho), un primer plat (espaguetti boloñesa), un segon (empanadas de carne) i uns postres (cesto de chocolate, piruletas de oreo y fruta). Hem après a preparar els ingredients, elaborar-los, presentar-los i degustar-los! No ens hem oblidat de treballar les mesures higièniques abans i durant el cuinat; i la neteja un cop acabada la feina.
Aquesta colla ja està preparada per anar pel món!

EMPRENEDORIA

Continuant el taller d’emprenedoria que van iniciar el curs passat, organitzat per la FOEG, el mes de juny hem fet dues sessions molt engrescadores de com iniciar un projecte d’emprenedoria. Hem après que cal ser creatiu, però també crític; que totes les idees són bones, però que s’ha de saber a qui van dirigides, per què, quan, com … Hem vist les coses des d’un altre punt de vista i això ens agrada perquè ens fa pensar.

Si vols veure més fotos clica aquí

Visita dels futurs alumnes de P·3

L’última setmana de Juny vam tenir una visita molt especial, els més grans de la llar el petit Lladoner van venir a passar el matí amb nosaltres. Vam preparar-los una petita representació de dos contes, en Patufet i la Caputxeta vermella, seguidament vam esmorzar plegats, vam jugar una estona a la classe per anar coneixent els espais i per últim al pati ens ho vam passar pipa jugant amb galledes d’aigua i sorra.

ENTREVISTA A CARLES SALA

Aquest any hem pogut entrevistar l’escriptor Carles Sala, autor del llibre “Sóc com sóc”.
Vam desplaçar-nos a l’escola de Montagut i allà, en Carles ens va explicar moltes coses interessants per ajudar-nos a escriure bé: com recollir idees, com escollir les més interessants, com ordenar-les i com acabar la història.
Moltes gràcies, Carles!