INFORMACIONS

A partir del dilluns dia 5 de juny comencem l’horari de jornada intensiva. Els alumnes tindran classes de les 9:00 a les 13:00h.

MENJADOR: Pels alumnes que es quedin a dinar a l’escola. Les famílies els heu de venir a recollir abans de les 15:00h de la tarda.

Pressupostos participatius: Cuina pròpia al menjador de l’escola

Ahir es van saber els resultats dels procés  dels pressupostos participatius de l’Ajuntament de la Canonja. En primer lloc ha quedat: “dotar de cuina pròpia el menjador de l’Escola la Canonja”, amb 367 vots i en segon lloc “marcar i senyalitzar una ruta perimetral de 7 kilòmetres que passa per camis públics i envolta el poble, inclòs el Sector Nord, per on es pugui caminar, anar en bici, córrer…” amb un total de 252 vots.

Com a escola estem molt orgullosos que hagi guanyat aquesta proposta, i volem agrair al seu principal impulsor, el pare de l’escola i president de l’AMPA Pere Tomàs Plaza, que la presentés als pressupostos participatius.