NORMES DE FUNCIONAMENT

Els professors/es procurem ensenyar als alumnes unes normes de convivència que els permetin comportar-se correctament i evitar actuacions i situacions que puguin, d’alguna forma, trencar la normal convivència entre els companys/es.

Com a norma bàsica es demana que hi hagi respecte vers les persones i les instal·lacions.

Els pares i mares podran acompanyar els seus fills/es fins a la porta exterior del centre, així com esperar-los a la sortida, abstenint-se d’entrar al recinte escolar. Si s’ha de comunicar alguna cosa al mestre tutor, s’utilitzaran notes, l’agenda o bé l’hora d’atenció a les famílies dels tutors/res.

A les 9.10 h i a les 15.10 h es tancarà la porta i no es permetrà l’entrada d’alumnes sense una causa justificada. Es prega molta puntualitat, sobretot perquè els mestres hem de desatendre els nostres alumnes per obrir i tancar portes.

No es permeten les visites familiars als alumnes en horari lectiu.

L’escola  té un model de bata i d’equipament d’educació física. L’obligatorietat d’ús de la bata en horari escolar fins a tercer, inclòs.

Com el logotip del centre s’ha modificat recentment, hi ha un període de transició perquè tothom pugui actualitzar el xandall.

A mig matí l’alumne pot prendre un petit àpat, que en cap cas substitueix l’esmorzar del nen/a.

Si el nen/a ha de prendre un medicament,  cal adjuntar la recepta mèdica o bé un escrit del metge, juntament amb una autorització.

Cal portar tots els impresos degudament emplenats i les fotocòpies fetes, quan calgui.

Demanem la col·laboració de les famílies perquè el centre funcioni de la manera més adequada.

DOCUMENTACIÓ:

Organització pedagògica