0. AGENDA

El Concert de Música de final de curs serà el dissabte 27 de maig, a 2/4 de 7, a Cal Cadernal.

Us esperem a tots vosaltres, pares, avis, amics i veïns !!!

L’Exhibició de Taekwondo i la Celebració dels 20 anys de Taekwondo a Salomó, serà el dissabte 10 de juny, a les 11 h del matí, al Casal Salomonenc.

Ens retrobarem amb els ex-alumnes, veurem fotos de tots vosaltres, gaudirem del combat amb petos electrònics… i hi haurà un regal molt bonic per tots !!!

Actes passats:

El proper dimecres 19 d’octubre, a les 22h, farem l’Assemblea General Ordinària de l’AMPA

Vine a fer les teves propostes, manifestar inquietuds o dubtes… Farem un repàs de totes les activitats que organitza l’AMPA: extraescolars, menjador, festes, col·laboracions amb l’escola i el poble. Ara és l’hora de dir la teva. I si vols formar part de la Junta, estarem encantats de comptar amb tu. Anima’t!… per què no?

El dilluns 3 d’octubre, comencen les activitats extraescolars !

A la pestanya de cada activitat trobareu tota la informació, horaris i preus.

NOTÍCIA: El Consell Esportiu del Tarragonès a concedit una distinció a l’activitat extraescolar de Taekwondo pel treball i trajectòria d’aquesta activitat de l’AMPA.

L’acte de lliurament dels Premis Auriga Fvscvs’16 serà el divendres 7 d’octubres, a les 18.30 h, al Teatre-Auditori del Centre Cultural del Morell. Hi esteu tot convidats !!!