TAEKWONDO

Aquest any toca Demostració de Taekwondo i a més celebrarem els 20 anys d’aquesta extraescolar !!!

El mes de març-15 l’AMPA va adquirit mitjons amb detectors electrònics per fer combat. Aquests mitjons, junt amb els petos electrònics que ens deixa el monitor i el programa informàtic de combat, detecten els cops donats al contrincant i permeten comptar els punts d’un combat automàticament.

Esperem que els nens i nenes que participen en aquesta activitat els disfrutin molt, i gaudim d’unes demostracions de Taekwondo “súper professionals”.

Responsable de l’AMPA: Tània Farré

Monitor: Enric Fuentes

Preu: 16 €/mes

Dia: dijous

Horaris i grups:

de 16.30 a 17.45 h: Martí-Víctor-Jose-Natàlia-Yasin-Aran-Laia

de 17.45 a 19.00 h: Maria-Abril-Cora-Èric R.-Èric C.-Albert-Òscar R.-Luc-Anna-Javier-Alba-Berta

NOTÍCIA: El Consell Esportiu del Tarragonès a concedit una distinció a l’activitat extraescolar de Taekwondo pel treball i trajectòria d’aquesta activitat de l’AMPA.

L’acte de lliurament dels Premis Auriga Fvuscvs’16 serà el divendres 7 d’octubres, a les 18.30 h, al Teatre-Auditori del Centre Cultural del Morell. Hi esteu tot convidats !!!

A la cartellera de l’AMPA a l’entrada de l’escola estan penjats els diferents grups per edat i/o nivell, a criteri del monitor.