8. ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

El dia 3 d’octubre començaran les activitats extraescolars !

Recordeu a donar-nos el full de les activitats extraescolars abans del 23 de setembre !

Aquest curs 2016-17 continuen les següents activitats extraescolars:

• dilluns/dimarts ~ ANGLÈS
  • dimecres ~ MÚSICA
  • dijous ~ INFORMÀTICA-MECANOGRAFIA  /  TAEKWONDO

Novetats per aquest curs:

MÚSICA: Estrenarem teclat amb toc de piano i una aula especial per fer música

INFORMÀTICA-MECANOGRAFIA: Per nens/es a partir de 3r. Es combina la informàtica (Word – Powerpoint…) i la mecanografia

TAEKWONDO: Aquest any hi ha Festival de final de curs

Preus:

• Són molt ajustats, perquè es calculen en base als dies de l’activitat i el nombre de nens/es apuntats, de manera que les baixes a mig curs fan perillar l’activitat.
  • Varien segons els nens inscrits. Com més nens s’apunten, més barata és l’activitat.
  • En cas de donar-se de baixa, cal pagar el trimestre en curs sencer.

Podeu consultar el preu de cada activitat entrant a l’apartat concret de cada activitat. Allí també trobareu el nom del monitor/a, el de la responsable de l’AMPA, i informació dels grups i horaris.

2 respostes a 8. ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

1. Roger Romero diu:

​Ens posem en contacte per a oferir-los la nostra agenda d’activitats per a nens i joves que tenim per aquest curs 2014-2015 dins de les activitats extraescolars del centre.

Som Roger Romero i Arismel Naya, professors de dansa i ballarins professionals.
    Tenim experiència amb infants i adolescents.
    Amb les nostres classes pretenem mostrar als més joves la dansa com a eina educativa i alhora lúdica. Aspectes importants per a nosaltres són la disciplina, organització, superació, treball diari etc.

Pretenem mostrar als alumnes danses tant individuals com en parella (si fos possible) i tenir sempre la possibilitat, de fer mostres del que es va aprenent en festivals o esdeveniments del centre.

També oferim cursos per a adults i/o pares (Zumba, salsa, ritmes llatins, balls de saló etc.)

Si ens posem en contacte, us enviem els nostres CV i més informació.

Restem a la seva resposta.

Cordialment,
    Roger Romero & Arismel Naya

• e3005662 diu:

Gràcies pel vostre interés.
      Estem encara fent un sondeig a les families de les activitats en que estan interessats i quants nens i nenes s’apuntarien a aquestes.
      Quan tinguem una estimació aproximada i es vegi interés per aquesta materia ja contactarien si fos el cas. De momento ja tenim una activitat anomenada Molta Marxa, que respon a la materia de ball.
      Gràcies de nou.

La Presidenta de l’AMPA