6. MENJADOR

L’empresa de càtering s’anomena “SERVEIS A MENJADORS COL·LECTIUS MF” de Valls. Podeu consultar la seva web a www.menjadorsmf.es

• Només fan menús per escoles i llars d’infants.
  • Fan tot tipus de menús per al·lèrgies i intoleràncies, i també menú sense porc.

Horari del menjador:

L’horari del servei de menjador és de 12’30 a 15 hores.

Per tal de facilitar el bon funcionament de servei de menjador, l’entrada al menjador pels nens/es que no hagin assistit a l’escola pel matí, o hagin sortit per anar al metge, per exemple, serà com a molt tard a les 13 h. Si un alumne arriba més tard no podrà dinar a l’escola.

Monitoratge: Mª José Magan

Responsable de l’AMPA: Laura Segalés

Què cal portar?

• Bata
  • Necesser amb: got, raspall i pasta de dents, pinta o raspall per pentinar-se i, si es vol, colònia.

Cada mes, s’entregarà un calendari de menús (un per familia), amb el menú de cada dia i, al dors, una proposta de menú per sopar i alguna recepta especial o article sobre alimentació.

A més a més, al final de cada trimestre s’entregarà un informe sobre els hàbits assolits pel vostre fill/a, què els agrada més o què no els agrada, comportament al menjador i amb els companys …etc.

Consells nutricionals:

A la web del càtering hi ha un apartat molt interessant dedicat a consells i notícies nutricionals. Consulteu-lo a:  http://menjadorsmf.es/noticies-nutricionals/