AMPA

L’AMPA de l’Escola Josep Nin està formada per totes les mares i pares dels/les alumnes de l’escola, i té per objectiu col·laborar en l’educació i desenvolupament personal dels vostres fills/es a través d’activitats educatives, culturals i de lleure.

Per això programa tota una sèrie d’activitats extraescolars durant tot el curs. També gestiona el servei de menjador escolar, el servei d’acollida matinal i de tarda, i la socialització de llibres.

A més a més, organitza diferents actes i festes durant l’any, tot coincidint amb dates assenyalades, com la castanyada, Nadal, carnestoltes i Sant Jordi. La finalitat principal de totes aquestes activitats és la de “fer poble”; fer que l’Escola, els seus nens i nenes, les seves famílies i la resta del poble, s’interrelacionin, s’integrin i gaudeixin plegats de les festes.

Una resposta a AMPA

1. ELISABET FONT POCH diu:

Bon dia / Bona tarda:

Com a AMPA de l’escola, des de HIPEROFICE TARRAGONA volem ajudar-vos a facilitar a les famílies que ho desitgin l’adquisició del material escolar del proper curs pels seus fills.
    A partir de la llista de material de cada curs, confeccionarem pressupost al millor preu que podreu facilitar a les famílies. Aquelles que estiguin interessades podran encarregar-nos el seu lot de material a traves vostre i a l’inici de curs el tindran disponible a l’escola, es a dir, no hauran de preocupar-se de res.
    També podem passar-vos el millor preu per la resta de material que necessiti el Centre.
    Ens agradaria poder mantenir una entrevista amb vosaltres per explicar-vos amb més detall el funcionament d’aquesta operativa que estem convençuts serà del vostre interès, com ho ha estat aquest curs per l’AMPA de Creixell que ha confiat en nosaltres amb un resultat satisfactori.
    Quedem a l’espera de que ens faciliteu un telèfon de contacte per poder concretar una visita.
    Gràcies. Salutacions,

Elisabet Font Poch