AMPA

L’AMPA de l’Escola Josep Nin està formada per totes les mares i pares dels/les alumnes de l’escola, i té per objectiu col·laborar en l’educació i desenvolupament personal dels vostres fills/es a través d’activitats educatives, culturals i de lleure.

Per això programa tota una sèrie d’activitats extraescolars durant tot el curs. També gestiona el servei de menjador escolar, el servei d’acollida matinal i de tarda, i la socialització de llibres.

A més a més, organitza diferents actes i festes durant l’any, tot coincidint amb dates assenyalades, com la castanyada, Nadal, carnestoltes i Sant Jordi. La finalitat principal de totes aquestes activitats és la de “fer poble”; fer que l’Escola, els seus nens i nenes, les seves famílies i la resta del poble, s’interrelacionin, s’integrin i gaudeixin plegats de les festes.