SETMANA DE CARNAVAL

La setmana passada va ser una setmana ben moguda. Primer que res, cada dia el Rei Carnestoltes ens va fer fer una cosa diferent.

El dijous vam fer la sortida del segon trimestre, vam anar al Circuit de Motocross.

Els alumnes de primària teníem preparada una gimcana. Teníem que trobar unes caixes guiant-nos amb un mapa. Cada caixa tenia una prova que teníem que superar.

Els d’Educació Infantil teniem preparats un quants jocs super divertits.

Finalment, el divendres era el dia gran, la Rua de Carnaval, però com que va ploure no vam poder sortir, una llàstima però, tranquils que ja la farem. En comptes de la Rua vam fer un Got Talent, on els alumnes teníem que mostrar el nostre talent intern.

A la tarda les “Master Chef” de l’AMPA ens van preparar un berenar molt bo: Xocolata amb un bon tall de coca.

FINS L’ANY QUE VE REI CARNESTOLTES!!!

Una resposta a SETMANA DE CARNAVAL

1. MARTI diu:

QUE DIVERTIDA LA SURTIDA AL MOTUCROS.
    MA LA VAIG PERDRA