CELEBREM EL DENIP

CELEBREM EL DENIP (Dia Escolar de la No-violència i la Pau)

El dia 30 de febrer vam celebrar el DENIP, el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. La setmana d’abans vam fer diferents activitats a la classe. Les mestres ens van explicar qui va ser Mahatma Gandhi i què va fer per la humanitat, actualment és un referent mundial de la Pau. També ens van explicar un conte d’un drac anomenat Nihao que va aprendre el valor de l’amistat. Un matí vam haver de resoldre un enigma i anar a trobar una peça per a formar un puzzle gegant on es veia a Gandhi i el símbol de la pau. Vam escriure la paraula pau en diferents idiomes. A 1r A en Esperanto, que es diu Paco i a 1r B en Japonès que es diu “Heiwa”. Entre tota l’escola i els pares i les mares que van voler participar vam crear un símbol de la pau gegant a la paret del gimnàs. Va ser molt divertit perquè vam haver d’omplir la mà de pintura i deixar la marca dins del dibuix.

El mateix dia 30 vam baixar al pati de l’escola i vam fer un mosaic molt maco. Els alumnes de primària vam formar el símbol de la Pau i els alumnes d’Infantil la paraula Pau. A més vam cantar la cançó “La festa de la Pau” (Si tingués la magia d’un mag). És molt maca. Us deixem l’enllaç per a que la pogueu cantar a casa. Tots aquests dies hem après moltes coses i volem ser unes classes plenes de pau i amor.

Aquest és l’enllaç de la cançó

I aquí algunes de les fotografies