Els alumnes de les cooperatives de 5è visiten Ràdio-Martorell

La setmana passada els alumnes de les cooperatives Mil i una Creacions (5è A) i Pro-Eco (5è B) van realitzar una visita a Ràdio-Martorell. Van aprofitar per enregistrar unes falques radiofòniques per tal d´anunciar els productes manuals  que posaran a la venda a les seves paradetes de la Fira de la Primavera de Martorell, el proper diumenge 27 d´Abril.

Aquestes falques publicitàries havien estat preparades amb anterioritat, a partir d’un taller de ràdio realitzat a l’escola de mans de la periodista de Ràdio Martorell, Irene Jurado.

Durant la visita a la Ràdio, els alumnes de 5è van tenir l’oportunitat de visitar les instal.lacions de la ràdio, de mà d’en Manuel Garrido, el cap tècnic de Ràdio Martorell.

Va ser una experiència que va agradar moltíssim als alumnes d’ambdues cooperatives.

Visita-radio-CUEME

Cliqueu en els següents enllaços per saber més i escoltar les falques publicitàries.

Publicació a la web del Molí Empresa (Departament de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Martorell)

Publicació a la web de l’Ajuntament de Martorell

Publicació a la plataforma de la Diputació de Barcelona “Compromesos amb l’educació”.