Rua de Carnaval

Aquest divendres 28 de febrer de 2014 per la tarda celebrem la Festa de Carnaval amb una rua pels carres dels voltants de l’escola on els alumnes podran lluir les disfresses que han estat preparant aquests dies.

• Els alumnes no hauran de portar motxilla ni bata. Recomanem que portin les coses en una bossa de plàstic. De la mateixa manera, és important que vinguin prou abrigats per si fa fred.
  • A partir de les 14.45 hores les portes de l’escola estaran obertes perquè entrin els alumnes a preparar-se per la rua. Per poder ajudar a vestir i maquillar a tots els alumnes abans de començar la rua, us demanem que porteu als vostres fills i filles a l’escola abans de les 15.00 hores.
  • L’AMPA obsequiarà els alumnes amb coca i xocolata al final de la festa.

Aquest curs el tema escollit ha estat el Còmic. S’ha escollit per ser un gènere narratiu que utilitza el llenguatge escrit i el visual i és molt atractiu pels nens i nenes  A més, aquest any es celebra el 30è aniversari de la mort del creador de Tintín, George Remi (Hergé).

A continuació podeu veure una imatge del recorregut de la rua, amb inici i arribada a l’escola:

Rua 2014

En cas de pluja les activitats es realitzarien dins l’escola i les famílies no podrien accedir dins del recinte escolar per manca d’aforament.

Per endavant, us agraïm la vostra col·laboració tot desitjant que gaudiu de la festa i passeu un bon Carnaval!!