Consell Escolar

CONSELL ESCOLAR – FEBRER 2017

Acords presos:

1.- Aprovació del pressupost pel 2017.

2.- Explicació sobre la comissió de convivència.

3.- S’acorda penjar l’ordre del dia al tauler d’anuncis.

CONSELL ESCOLAR – DESEMBRE 2016

El dia 13 de desembre va quedar constituït el nou Consell Escolar pels propers dos anys i es van repartir les comissions de treball.

CONSELL ESCOLAR – OCTUBRE 2016

Acords presos:

1.- Pendent aprovació pla de menjador del curs 2016-17. Cal parlar d’alguns aspectes a la comissió del menjador, on assisteix un representant de l’empresa i un del Consell Comarcal.

2.- Aprovació de la programació anual del curs 2016-2017.

3.- S’acorda data reunió 50è aniversari pel 24 d’octubre a les 20.00 h.

CONSELL ESCOLAR – JUNY 2015

Acords presos:

1.- Aprovació del PEC afegint la Cantània com a projecte d’innovació.

2.- Aprovació de la memòria del curs 2014-2015.

3.- Es proposa, pel curs 2015/2016, revisar i sistematitzar les activitats en anglès de l’àrea de medi incloses dins el projecte d’innovació de les llengües.

4.- S’acorda fer arribar a l’juntament la relació de tasques de manteniment de l’escola a fer per la brigada.

CONSELL ESCOLAR – FEBRER 2015

Acords presos:

1.- Es proposa, a final de curs, valorar l’activitat de piscina a tercer (memòria) i plantejar propostes per tal de poder fer més sessions. Es podria realitzar al maig (al Tennis) i al juny (piscina municipal).

2.- Aprovació de la liquidació del pressupost 2014 i inici pressupost 2015.

3.- S’acorda al juny fer una comissió econòmica del consell escolar per mirar els diners que queden i crear unes prioritats de compres, tant per part de l’escola com de l’AMPA.

4.- S’acorda comprar de forma immediata, 2 pissarres digitals per l’escola, una la pagarà l’escola i l’altra l’AMPA. Així tindrem totes les classes de cicle mitjà i superior equipades de pissarres digitals. Poc a poc es volen equipar totes les aules de l’escola. Queda pendent saber si l’AMPA comprarà més pissarres digitals o ordinadors (ho han de parlar a la junta).

5.- Es posarà en marxa, de forma immediata, el tema dels patrocinadors (empreses que vulguin participar fent un donatiu) de la revista Ruta. En Toni Martin es reunirà amb la Cristina Gamero (coordinadora d’informàtica) per posar fil a l’agulla.

6.- Els alumnes proposen fer un Lipdub de tota l’escola. S’acorda proposar-ho al claustre i que pugui ser del tema dels colors.

7.- Davant de moltes mancances que trobem a l’escola, i que podrien ser resoltes per part de l’ajuntament, es decideix fer un llistat d’aquestes actuacions i fer-les arribar a l’alcaldessa.

CONSELL ESCOLAR – DESEMBRE 2014

El dia 16 de desembre va quedar constituït el nou consell escolar i es van repartir les comissions de treball.

Comissió menjador: Formada per director/a, secretari/a, 1 mestre i 3 pares. L’Enric Frigola serà el representant dels mestres i l’Angel Geronès, en Toni Martin i l’Esther Coll  seran els representants dels pares.

Comissió econòmica: Formada per director/a, secretari/a, 1 mestre i 1 pare. El representant dels mestres serà la Vicki Bou i dels pares la Maribel Catalán.

Comissió permanent: Formada per director/a, cap d’estudis, secretari, 1 mestre i pare o mare. .El representant del professorat serà l’Anna Frigola i dels pares la Berta Balet.

Comissió de convivència: Serà novetat d’aquest curs, el seu objectiu serà regulació de conflictes. Està formada per director/a, secretari/a, 1 pare i 1 mestre. El representant dels pares serà la Sònia Artacho i dels mestres la Sandra Sabater.

PROCÉS de les ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR – curs 2014/2015

DATES PROCÉS
3 de novembre de 2014 Publicació del cens electoral provisional de cada sector. Publicació del nombre de representants de cada sector que s’han de renovar (en el cas de pares i mares d’alumnes són 3)
5, 6 i 7 de novembre de 2014 Reclamacions al cens electoral.
7 de novembre de 2014 (a les 15h) SORTEIG per tal de designar els membres vocals de la mesa electoral.
11 de novembre de 2014 (a 2/4 de 5 de la tarda per a pares i mares d’alumnes) Constitució i publicació de les meses electorals.Resolució de les reclamacions i aprovació del cens definitiu.
abans del 14 de novembre de 2014 Presentació de candidatures.
del 17 al 25 de novembre de 2014 Els candidats poden donar a conèixer les seves propostes.
27 de novembre de 2014 ELECCIÓ DE PARES I MARES. HORA: DE 3 a 7 de la TARDA. LLOC: SECRETARIA DE L’ESCOLA
16 de desembre de 2014 Constitució del Consell Escolar resultant.
Trobareu tota la informació al panell informatiu del vestíbul de l’escola.

CONSELL ESCOLAR – OCTUBRE 2014

1.- Aprovació de la memòria curs 2013-2014

2.- Aprovació de la programació general anual curs 2014-2015

3.- Presentació dels alumnes de 6è assistents a la reunió i propostes fetes: col·locar mirall i ambientadors als lavabos, arreglar xarxes de volei i bàsquet, posar una font al pati de cicle superior