IV SETMANA MUSICAL 2016

Durant aquests dies hem estat engrescats amb tots els preparatius de la IV Setmana Musical de l’escola. Aquí us en deixem un tastet ja que hi haurà novetats molt espectaculars.

Avui divendres 18 de novembre de 2016 hem inaugurat la IV SETMANA MUSICAL de l’escola Joan de Margarit.

Ha estat una tarda plena d’emocions i de música, on tots plegats hem pogut compartir el millor de nosaltres: rialles, alegria i bon humor.

Des d’aquí volem agrair a les entitats bisbalenques dels Dracs, els Geganters i els Voltors per ser-hi un any més.

I també volem dir GRÀCIES, GRÀCIES i MÉS GRÀCIES als nois i noies de 6è que han estrenat els seus tambors amb una fantàstica actuació. Felicitats!!!

Dilluns 21 de novembre hem encetat les actuacions de la Setmana Musical amb un matí de bateria a càrrec de Rafel Rostey (mestre de l’escola de Música Conrad Saló).

A la tarda hem seguit amb un concert de guitarra i veu de la mà d’Eduard Alted, unes demostracions dels diferents instruments de la família vent fusta amb l’energia d’Òscar Sánchez (mestre de l’escola de Música Conrad Saló) i la representació del conte El flautista d’Hamelí musicat i interpretat per l’Ester Coll, la Dolors Toledo, la Nuri Cebrià, la Núria Pascual i la Romina Prieto (mames de l’escola).

Moltíssimes gràcies a tothom per aquest meravellós dia!

Dimarts 22 de novembre hem escoltat i provat la tenora amb en Ferran Miàs (mestre de l’escola de Música Conrad Saló), hem gaudit del concert dels alumnes del Batxillerat de l’INS La Bisbal i del popurri d’instruments i quartet de corda que ens han regalat els nostres companys i companyes Zoel Font, Alba Martínez, Gerard Catà, Nuri Bonaventura, Laia Pallés, Berta Prats, Carla Ribau, Martí Ribau, Rania Gastal i Chadi Gastal, hem après com fer percussió amb gots de la mà de les nostres companyes de 4t Daniela Gandolfo, Gina Plaja, Judit Sais i Júlia Aranda, hem quedat bocabadats amb el piano a 4 mans de l’Èlia Duran i la seva mare la Clara Martínez, hem conegut i tocat la bateria d’en Pol Mora, hem ballat flamenc amb la Maria García i la Vane Lanzas i, finalment, ens hem relaxat amb les guitarres de la Laura Salva i en Sergi Pérez.

Milions de gràcies a tothom!!!

Dimecres 23 de novembre de 2016 ens hem tret la son de les orelles amb un concert d’en Miquel Abras (pare d’en Miquel i la Maria) i amb la trompeta d’en Joan Matacàs (tiet de la Laia). Després la Duna, la Maria, la Mariona, la Berta i l’Iris ens han demostrat que es pot cantar i ballar molt bé si hi poses ganes i il·lusió.

A la tarda, hem seguit movent el cos a ritme de bachata amb en Lenin Pérez i de Hip Hop amb en Samuel Dai, hem observat i escoltat el so del tible amb  l’Oriol Oller (mestre de música de l’escola Conrad Saló) i els nostres companys de primària en Iyad Gastal, Zoel Font, l’Alba Martínez, en Gerard Catà, la Nuri Bonaventura, la Laia Pallés i la Berta Prats han fet un popurri d’instruments als més petitons i petitones de la casa.

Dijous 24 de novembre de 2016 al matí vam començar amb una sessió de DJ per part d’en Martí Plaja que ens va ajudar a relacionar la música amb les nostres emocions. Seguidament, en Jan Linares i en Daniel del Rosario ens van mostrar les seves habilitats amb el teclat. Abans d’anar a casa, l’Eduard Prats i la Berta Gala (mestres de l’escola de música Conrad Saló) ens van explicar i mostrar tot el que saben -que és moooooolt- sobre els instruments de vent metall, concretament el trombó de vares, el fiscorn, la trompeta i el piccolo, i vam gaudir de la demostració que en Lluís Prats de 3r ens va fer amb el seu fiscorn.

A la tarda, tota l’escola vam bellugar el cos a ritme de zumba amb la música i els passos que ens van portar en Pol Mora, la Vero Pérez i la Yolanda Pérez.

Divendres 25 de novembre de 2016 vam poder gaudir de l’explicació i l’experiència de l’Emili Bosch amb la guitarra elèctrica, del popurri d’instruments dels nostres companys i companyes en Zoel Font, l’Alba Martínez, en Gerard Catà, la Nuri Bonaventura, la Laia Pallés, la Berta Prats, la Carla Ribau, en Martí Ribau, la Rania Gastal, en Chadi Gastal i en Iyad Gastal i, finalment, del duet de veu i guitarra de la Mercè Pous i en Josep Vilà.

I a la tarda vam fer la cloenda de la setmana musical cantant i ballant tots junts Pluja de Sons davant les famílies que van poder venir a compartir-ho amb tots nosaltres. Finalment, vam entregar els diplomes a totes les persones que, amb la seva col·laboració, han fet molt gran aquesta activitat.

Moltíssimes gràcies a tothom!!!