ARTS & CRAFTS

Ahir, 9 de maig de 2014, es va fer la inauguració de l’exposició que romandrà al Castell de la Bisbal des del 10 de maig fins al 23 de maig de 2014.

Aquesta exposició anomenada “ARTS & CRAFTS” és una mostra dels diferents treballs de plàstica que tot l’alumnat de l’escola Joan de Margarit ha realitzat al llarg d’aquest curs escolar.

A continuació us n’oferim l’acte inaugural i us animem a visitar l’exposició. Esperem que en gaudiu molt!!

Horari de visites:
dilluns tancat
de dimarts a divendres – de 5 a 8 de la tarda
dissabtes i diumenges – de 11 a 13 del matí

Com que era molt difícil poder convidar a totes les famílies a l’acte inaugural per una qüestió d’espai, volem compartir amb TOTHOM el vídeo del mateix i convidar-vos, novament, a visitar l’exposició.

En aquest vídeo podeu fer una visita virtual per l’exposició ARTS & CRAFTS que ja hem finalitzat.

5 respostes a ARTS & CRAFTS

1. Margarida diu:

Molt bonic el treball que heu fet. Sou uns “artistassos”. De ben segur que, a més de treballadors , sabeu agafar-vos la vida amb alegria. Continueu així. Gràcies

2. Maria diu:

Quina passada !! Veure el vídeo de l’exposició m’ha emocionat tant com veure els treballs dels nens i nenes al castell. Som uns artistes i això ens salvarà de tristeses i entrebancs.

3. aya harrak diu:

ami tambe m’ha encantat