50 anys (1967-2017)

En aquesta pàgina podreu veure i recordar tots els actes realitzats per tal de commemorar el cinquantenari de l’escola JOAN DE MARGARIT.

ACTE INAUGURAL 50 anys de la nostra escola

El divendres 27 de gener vam tenir el goig d’iniciar els actes commemoratius del cinquantè aniversari de l’escola Joan de Margarit.

Aquest primer dia va tenir lloc la inauguració oficial del seguit d’actes que tindran lloc aquests propers mesos fins que el mes de maig, coincidint amb la data exacta d’inauguració del centre,  en farem la cloenda.

En l’acte hi va participar en David Pujol que va fer una conferència sobre l’evolució de la llengua catalana en l’ensenyament que portava per nom “El català a l’escola” i es va passar un vídeo titulat: “Records compartits”. La Cati Casademont, com a directora, l’alcalde Lluís Sais i el regidor d’ensenyament Enric Marquès varen fer uns petits parlaments.

Al final vam fer un petit piscolabis.

RECORDS COMPARTITS. 50 anys de vivències

Després dels elogis rebuts, ens fa molta il·lusió compartir amb tots vosaltres el vídeo de l’acte inaugural “Records compartits”.

Que el gaudiu!!!

CARNESTOLTES 2017 + 50 anys

GRAN RUA ESCOLAR DE CARNAVAL 2017

Dijous 23 de febrer de 2017 l’escola JOAN DE MARGARIT hem celebrat el segon acte del cinquantenari de l’escola. Una GRAN RUA ESCOLAR de carnaval, tal com s’havia fet durant molts anys, per diferents carrers de La Bisbal que ha finalitzat amb un gran esmorzar a la plaça del Castell.

Volem agrair a tothom que ha fet possible aquesta gran festa, des de les escoles i AMPAs convidades, l’Ajuntament, el consell esportiu del Baix Empordà i l’escola de Música Conrad Saló, protecció civil i policia municipal, bisbalencs i bisbalenques, famílies, mestres i alumnes de la nostra escola. Hem omplert de gresca, color i disbauxa els carrers de la nostra vila.

Rua Carnaval 50 anys 2017 -general-

Rua Carnaval 50 anys 2017 -cursos-

VÍDEO rua carnaval 50 anys ESCOLA JOAN DE MARGARIT

Aquí teniu el vídeo de la fantàstica rua de carnestoltes.

Exposició ARTS & CRAFTS IV i 50 anys d’escola

El 28 d’abril de 2017 es va inaugurar al Castell de la Bisbal la IV exposició ARTS & CRAFTS de l’escola Joan de Margarit, juntament amb l’exposició del cinquantenari del centre.

A l’acte inaugural vam estrenar la cançó de l’escola, un tema composat exclusivament per poder celebrar els 50 anys de l’escola i que podeu veure en aquest vídeo.

IV exposició ARTS & CRAFTS

I per si algú no va poder visitar l’exposició, a continuació us deixem una visita virtual.

LLIBRE dels 50 anys de l’escola

El dijous 25 de maig de 2017 a les 8 del vespre va tenir lloc a les Escoles Velles la presentació del llibre “Escola Joan de Margarit 50 anys amb vosaltres”, un llibre que serveix per commemorar el cinquantè aniversari de la nostra escola i que està ple d’història i records per compartir. Ah, i també moltes imatges!

Si el voleu aconseguir només heu de venir a l’escola i demanar-lo.

LLIBRE 50 anys

FESTA DE L’ESCOLA, 27 de maig de 2017, 50 ANYS AMB VOSALTRES!

El dissabte 27 de maig de 2017, dins els actes del cinquantenari, es va celebrar la FESTA DE L’ESCOLA tal com es feia antigament. Vam poder gaudir d’esports, jocs gegants, sardanes, música, la CANÇÓ DE L’ESCOLA interpretada pels alumnes i un bon dinar amb sobretaula. Aquí us deixem les imatges i el vídeo.

Volem agrair a tothom que ha fet possible, no només aquest acte, sinó tots els de la celebració dels 50 anys de l’escola Joan de Margarit. GRÀCIES ALS QUE HEU COL·LABORAT, ORGANITZAT i/o PARTICIPAT EN ALGUN DELS ACTES. Junts hem aconseguit que fos un any màgic!

Festa de l'escola 27/05/2017 50 anys amb vosaltres

Festa de l’escola 27/05/2017
50 anys amb vosaltres

6è ens regala THE MUSICAL OF MUSICALS!

El passat divendres 9 de juny de 2017 els nois i noies de 6è van regalar-nos THE MUSICAL OF MUSICALS. Com cada any al matí van actuar pels alumnes de l’escola i, al vespre, es va fer la representació per a les famílies. Aquest any, a més, el musical servia com a cloenda de tots els actes que s’han celebrat pel cinquantenari de l’escola.

Aquí teniu fotos i vídeo. GRÀCIES NOIS I NOIES DE 6è!!!

6è The musical of musicals