Projecte PADRINS LECTORS de 6è i 1r

Un projecte molt engrescador que es duu a terme cada any a l’escola és el dels padrins lectors. Cada alumne/a de 6è es converteix en un padrí o padrina d’un/a alumne/a de 1r, per acompanyar-lo en el seu procés d’aprenentatge de la lectura. Aquesta activitat va començar al segon trimestre i va acabar per Sant Jordi. Es realitzava cada divendres a primera hora de la tarda.

Per a nosaltres, els nois i noies de 6è, va ser molt emocionant, vàrem posar moltes ganes i esforç i el que més ens va agradar va ser el conte que vam regalar als nostres fillols. Creiem que els hi va agradar moltíssim!!!

Els nens i nenes de 1r ens van regalar unes fotos, de padrí/na i fillol/a, “xulíssimes”!!

Padrins lectors – curs 2017/2018

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS ESCOLA, CICLE INICIAL, CICLE SUPERIOR. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Projecte PADRINS LECTORS de 6è i 1r

1. Elyas diu: