FESTA DE L’ESCOLA, compartint il·lusions!!

El divendres 1 de juny de 2018 vam celebrar la FESTA DE L’ESCOLA. Tots junts, mestres, personal, famílies i alumnes vam realitzar diverses activitats i vam compartir un munt d’il·lusions.

Al matí vam fer una gran gimcana on els nois i noies de 6è ens explicaven què havíem de fer. Després d’esmorzar la Banda dels Roballetres va repartir els obsequis als guanyadors i guanyadores per la seva constància en la resolució d’enigmes.

A la tarda vam gaudir d’una ballada de sardanes per part de l’alumnat de cicle mitjà, així com de diverses actuacions realitzades pels més grans de l’escola. Per acabar la jornada, es van obrir les portes del centre i es va poder visitar les aules i compartir bons moment dins el pati amb animació infantil, infables i un fantàstic bar organitzat per les famílies i els nens i nenes de 5è.

Festa de l’escola – 01/06/2018

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS ESCOLA, AMPA, CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, EDUCACIÓ INFANTIL. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.