EXTRAESCOLARS curs 2017-2018

Hola famílies.

Aquest inici de curs ens ha portat a tots una mica de bòlit. Des de l’AMPA i conjuntament amb l’escola volem aclarir tres temes que sembla que preocupen a tothom:

• Extraescolars. Aquest any hem volgut consolidar les activitats d’extraescolars que funcionen, per tant, hem distribuït els horaris de tal que manera que permetin que tots els alumnes, siguin del curs que siguin, no es vegin afectats pels canvis. Per això es dediquen dos dies a l’esport i dos dies a la cultura. L’horari el trobareu en aquesta mateixa pàgina.
  • Xandall i roba esportiva. Recollint les vostres inquietuds i popostes de millora i amb l’objectiu de minimitzar i racionalitzar les despeses, amb l’escola s’ha arribat a l’acord següent: del xandall només s’haurà de comprar la jaqueta i la samarreta vermella. A més aquesta només hi haurà l’opció de màniga curta.
  • Bata d’infantil. Per tal d’ajudar a treballar la psicomotricitat i afavorir l’autonomia dels alumnes, les bates seran amb botos i sense mànigues.

Perdoneu les molèsties. Que tingueu un bon curs.

AMPA escola Joan de Margarit

image

2 respostes a EXTRAESCOLARS curs 2017-2018

1. Núria Gich diu:

Bona tarda,
    Perdó si desperto tard però per apuntar una alumna de 5è a yoga on m’ he d’ adreçar? Tampoc sé preus, on puc trobar la informació?
    Sé que cada curs passeu un paper però no el tenim
    Salutacions