BENVINGUDA 2017-2018

Com cada any al mes de setembre, comencem un nou curs escolar, i com sempre, ho fem amb moltes ganes, il·lusió i amb l’empenta que ens ha donat la celebració el curs passat del cinquantenari de l’escola.

Cada inici de curs és una barreja d’expectació, entusiasme i neguit, és emprendre una aventura que durarà més de nou mesos i que ens aportarà tota una sèrie d’experiències i vivències que d’alguna manera ens ajudarà a créixer, no només als infants, sinó també als adults que estem al seu voltant.

Aquest curs 2017-2018 l’iniciem a més amb una sèrie de novetats. Per una banda podrem gaudir de les reformes que s’han fet a l’edifici d’educació infantil: s’han canviat les finestres i portes exteriors, la il·luminació, l’adaptació dels accessos i una restauració general de tot l’edifici. També continuem apostant per acostar l’escola a tot el que són noves tecnologies i al món digital, per això a totes les aules comptem amb una pissarra digital que ens dóna accés il·limitat a tots els coneixements i a totes les eines que puguin ajudar els nostres alumnes en l’adquisició dels aprenentatges. A més, aquest any l’alumnat de cicle superior gaudirà d’una llicència digital per completar la seva formació en aquest sentit.

A Catalunya estem vivint temps de canvis i renovació en l’aspecte educatiu. El debat sobre noves maneres d’ensenyar està a l’ordre del dia de molts claustres. La nostra escola no és aliena a aquestes inquietuds i, per això, el professorat estem apostant per formar-nos en aquests canvis, per anar introduint de manera gradual aquesta nova manera d’ensenyar i aprendre, més adequada als nous temps i a les noves inquietuds.

Bon curs

Cati Casademont