CICLE SUPERIOR ENS RECOMANA “WONDER”

Aquest primer trimestre, el llibre recomanat pels alumnes d’Educació Primària ha estat “Wonder”.

La proposta és del Cicle Superior. Ens han recomanat una sèrie d’activitats per treballar l’obra i també han decorat el vestíbul, no només el racó del llibre, sinó que van enganxar fotos de sabates per les escales i el terra del vestíbul. Aquestes són molt significatives en la història de l’August. Aquest és el protagonista del llibre.

L’autora de l’obra R.J. Palacio, ens diu a Wonder que “l’August és un personatge que no podràs oblidar mai”. També ens parla de com el veuen els personatges que conviuen amb ell: la família, companys i companyes i mestres de l’escola.

“Wonder” és una meravella de nen que aconsegueix emocionar-nos i fer-nos reflexionar sobre l’amistat, la superació personal i la lluita contra les adversitats.

Molt recomanat per alumnes, mestres, mares i pares. Desitgem que gaudiu de la lectura!!!

Aquest article ha estat publicat en ACTIVITATS ESCOLA, BIBLIOTECA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.