FRUTILAND…a 2n

Els alumnes de 2n hem emprès un viatge a l’illa de Frutiland. Un parell d’exploradors ens han demanat ajuda per trobar l’elixir de la “bona salut”.
Hem après que cal menjar fruita i verdura cada dia i que, només de tant en tant, hem de menjar aliments que contenen sucres, com per exemple refrescos, llaminadures, caramels,…
Hem de beure entre 1 i 2 litres d’aigua al dia! Això són uns 8 o 10 gots d’aigua.
Després de passar 3 proves…d’olfacte, de gust i d’enginy… hem aconseguit trobar l’elixir de l’illa de Frutiland i ara ens encanta la fruita i la verdura!

FRUTILAND

LECTURA I NATURA

Seguint amb l’Abril Cultural,la tarda del dimarts 26 d’abril l’alumnat va realitzar una activitat molt maca. Aquests van anar a llegir a diferents racons de l’escola i del nostre poble, i van poder gaudir,alhora, de la lectura i la natura.

P1200035

Al següent enllaç es poden veure les fotos de les nenes i els nens d’Infantil.
Lectura i Natura (P3, P4 i P5)

BEATBOXING

El passat dilluns l’ex alumne Carles Juvés va fer un taller als nostres alumnes de Beatboxing.Tots es van sorprendre davant d’aquest fantàstic beatboxer. Alguns alumnes es van atrevir a mostrar les seves habilitats en aquest terreny.
Gràcies Carles, t’esperem prompte!!
P1190801

Beatboxing

RECICLA-MÒBIL

El RECICLA-MÒBIL ja està a La Granada!
Aquesta setmana el recicla-mòbil el tindrem a l’escola per a que els nostres alumnes aprenguin quins productes i objectes van a cada contenidor.
A partir de la setmana vinent, trobareu el Recicla-Mòbil per diferents llocs del poble.
P1190999

Recicla-Mòbil

CONCURS LITERARI JOSEP MARIA FONT

Avui hem pogut gaudir d’ una xerrada de la família Font: Carme, Agustí i Maria Teresa.
Ens han explicat la vida del poeta granadenc Josep Maria Font, així com també ens han recitat alguns dels seus poemes.

Moltíssimes gràcies.

P1190698