Category Archives: Famílies

ACOLLIDA EMOCIONAL DE L’ALUMNAT QUAN TORNA DE VACANCES

“De la manera com acollim l’alumnat en dependrà la predisposició que tindrà per aprendre i, de ben segur, en dependrà també el dia a dia del curs que ara comencem. Acollim-lo amb un somriure, mostrant un interès sincer pel que han fet al llarg de l’estiu.”

Ramon Beringues Reig

Si voleu llegir aquest article, podeu clicar al següent enllaç.

FIRA DE LA CEBA I LA TOMATA DE VILADASENS

Cada primer diumenge del mes de setembre es celebra la Fira de la ceba i la tomata de Viladasens. Els/les alumnes de l’escola l’Aixart en fan un dibuix pel cartell de la fira. Aquest any els guanyadors del dibuix són : Marta Adroer,  Laura Corominola,  Dariana Alvares, Rafael Sánchez.

ENHORABONA!!!!!!!

EL PEIX QUE NO PLORAVA MAI

El dilluns 4 de juny els nens i nenes de segon vam representar l’obra de teatre “El peix que no plorava mai”. Ens van venir a veure avis, pares, mares, els nens i nenes de P3 i P4, P5, 1r i les senyoretes. Abans de començar l’obra els familiars ens van maquillar i ens van ajudar a posar-nos la disfressa de peix i la disfressa de petxina.

Un cop vam tenir a punt els tallers pels petits a la pista de bàsquet ens vam dirigir al menjador per fer l’obra de teatre. Molt emocionats i molt nerviosos vam actuar ! Entre aplaudiments i celebracions vam acabar l’obra amb dues sorpreses que consistien en convidar els petits a la pista a fer dos tallers: el taller de maquillatge i el taller de pintar peixos. Per fer-ho possible ens vam dividir en dos grups. Un grup de segon pintaven els nens en el taller de maquillatge i l’altre grup de segon van ajudar a pintar peixos amb diferents colors. Vam fer d’autèntics monitors !!! Pintant, peixos, algues, estrelles de mar i animant a tothom a participar ens ho vam passar genial!

Volem donar les gràcies a tothom, especialment a les famílies per haver compartit aquest projecte amb nosaltres.