Category Archives: Cicle Superior

HANDBALL A L’ESCOLA

El dimarts 5 de juny vam rebre la visita de dos jugadors de handball molt i molt bons: en Pep Reixach i en Jordi González. Han jugat en seleccions catalanes i espanyoles, en el Granollers, Bordils… i ens van poder transmetre la seva experiència i els seus valors de la seva carrera esportiva. Vam estar practicant amb ells una estona i també els vam fer preguntes a nivell professional i personal.

Una trobada molt interessant. Aquí deixem unes fotos perquè mireu  el que vam aprendre.