ESCOLA ENXANETA

nenspsico

Us donem la benvinguda a l’espai web de l’Escola Enxaneta. Aquest lloc pretén ser una porta oberta a tots els membres de la nostra comunitat educativa.

DILLUNS 25 DE MAIG FESTIU DE LLIURE ELECCIÓ

Us recordem que el proper dilluns 25 de maig és festiu de lliure elecció

Publicat dins de General | Envia un comentari

COLÒNIES DE 6È A CALA MONTJOI

Ja teniu les imatges de les Colònies de 6è.

COLÒNIES 6È
Publicat dins de General | Envia un comentari

TERRATRÈMOL DEL NEPAL

AJUDEM ALS INFANTS DE L’ORFENAT BAL MANDIR, KATMANDU, NEPAL.

El proper divendres l’Escola farà una activitat dintre de l’horari lectiu. Concretament un berenar solidari per tot l’alumnat del Centre. L’objectiu és cooperar amb una ONG que treballa en el terreny i que degut a la catastròfe ha vist molt afectada la seva activitat. Paralelament també parlarem amb els nostres infants sobre la solidaritat, la cooperació i la situació que està vivint tota la zona afectada.
PA AMB XOCOLATA A 1€

ONG R6 http://ruta6cantabria.blogspot.co.uk/

Festa de Sant Jordi

Benvolgudes famílies,

Ja teniu a l’apartat de famílies l’Enxaneta Informa del mes d’abril. Teniu tota la informació de la festa de Sant Jordi.

UNA ESCOLA DE CINE!!!

Durant aquesta setmana estem realitzant el Projecte d’Escola. Hem fem d’espectadors i espectadores, directors i directores, càmeres, maquilladors i maquilladores, guionistes… Però sobretot hem compartit aprenentatges, sensacions, emocions, moments, companyia, nous llenguatges…

Us deixem una petita mostra!

ACCIÓ!!!!