ESCOLA ENXANETA

nenspsico

Us donem la benvinguda a l’espai web de l’Escola Enxaneta. Aquest lloc pretén ser una porta oberta a tots els membres de la nostra comunitat educativa.

ENXANETA INFORMA DE FINAL DE CURS

Ja podeu consultar a l’apartat de Famílies l’Enxaneta Informa de final de curs. També el teniu en el vostre correu.

COLÒNIES DE 4T

Els de 4t ja han arribat a les Coves del Toll de Moià i estan gaudint de les colònies.

COLÒNIES DE 6È A CALA MONTJOI

Ja teniu les imatges de les Colònies de 6è.

COLÒNIES 6È

TERRATRÈMOL DEL NEPAL

AJUDEM ALS INFANTS DE L’ORFENAT BAL MANDIR, KATMANDU, NEPAL.

El proper divendres l’Escola farà una activitat dintre de l’horari lectiu. Concretament un berenar solidari per tot l’alumnat del Centre. L’objectiu és cooperar amb una ONG que treballa en el terreny i que degut a la catastròfe ha vist molt afectada la seva activitat. Paral·lelament també parlarem amb els nostres infants sobre la solidaritat, la cooperació i la situació que està vivint tota la zona afectada.
PA AMB XOCOLATA A 1€

ONG R6 http://ruta6cantabria.blogspot.co.uk/

UNA ESCOLA DE CINE!!!

Durant aquesta setmana estem realitzant el Projecte d’Escola. Hem fem d’espectadors i espectadores, directors i directores, càmeres, maquilladors i maquilladores, guionistes… Però sobretot hem compartit aprenentatges, sensacions, emocions, moments, companyia, nous llenguatges…

Us deixem una petita mostra!

ACCIÓ!!!!