ESCOLA ENXANETA

nenspsico

Us donem la benvinguda a l’espai web de l’Escola Enxaneta. Aquest lloc pretén ser una porta oberta a tots els membres de la nostra comunitat educativa.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a ESCOLA ENXANETA

Actualitat

Us informem que durant aquests dies es duran a terme les Colònies en els diferents Cicles. A mida que tinguem alguna notícia us ho anirem fent saber.

Els alumnes de 4rt ja han arribat i estan fent les visites que tenien programades.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a Actualitat

SANT JORDI 2016

El proper divendres dia 22 celebrem la Diada de Sant Jordi a l’escola. Enguany hem preparat moltes activitats relacionades amb aquesta data tan assenyalada. Tallers i racons literaris, lectures de contes, imatges divertides llegint, representacions de la Llegenda, Jocs Florals…
Tot això fa que durant aquests dies estiguem immersos per un ambient festiu i literari. Com sempre us volem agrair la vostra col·laboració i us convidem a que el mateix divendres de 16:30 a 16:45 aproximadament, pugueu accedir als diferents vestíbuls per veure el guarniment i les fotografies.

sant jordi from escola enxaneta on Vimeo.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SANT JORDI 2016