ESCOLA ENXANETA

nenspsico

Us donem la benvinguda a l’espai web de l’Escola Enxaneta. Aquest lloc pretén ser una porta oberta a tots els membres de la nostra comunitat educativa.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a ESCOLA ENXANETA

GRÀCIES MAITE!

Aquest final de curs ha estat molt intens i ple d’emocions. Tots els membres de la Comunitat Educativa, famílies, alumnes, mestres, personal de menjador, personal no docent i totes aquelles persones que han tingut la sort de compartir alguna estona amb tu, volem agrair-te tots aquests anys de dedicació. Durant aquest temps has treballat amb passió per fer possible el que és avui l’Enxaneta. Has deixat la teva empremta en aquest Projecte del que sempre formaràs part.

DSC_0048_opt

MOLTES GRÀCIES MAITE!

INFORMACIONS CURS 16-17

Benvolgudes famílies,

us adjuntem les informacions per a l’inici del proper curs 2016-17

EDUCACIÓ INFANTIL

Informació famílies juny 16 EI

EDUCACIÓ PRIMÀRIA

Informacions famílies juny PRI 16

Publicat dins de General | Comentaris tancats a INFORMACIONS CURS 16-17

SANT JORDI 2016

El proper divendres dia 22 celebrem la Diada de Sant Jordi a l’escola. Enguany hem preparat moltes activitats relacionades amb aquesta data tan assenyalada. Tallers i racons literaris, lectures de contes, imatges divertides llegint, representacions de la Llegenda, Jocs Florals…
Tot això fa que durant aquests dies estiguem immersos per un ambient festiu i literari. Com sempre us volem agrair la vostra col·laboració i us convidem a que el mateix divendres de 16:30 a 16:45 aproximadament, pugueu accedir als diferents vestíbuls per veure el guarniment i les fotografies.

sant jordi from escola enxaneta on Vimeo.

Publicat dins de General | Comentaris tancats a SANT JORDI 2016