Felicitació del menjador

Festes de Nadal al Turó

Publicat dins de Curs 14/15, Nadal | Envia un comentari

Parlament Energètic del Turó

Primera Reunió del Parlament Energètic del Turó per l’estalvi d’energia (Projecte Euronet 50×50)

Dia : 2 de desembre del 2014 , amb l’assitència d’un representant de cada classe de P5 a 6è : Irene Beltrán, Anna Figueres, David Cruz, Eneritz Pérez, David Peragón, Alba Guirado, Laura Duran, Jordi Perpiñà, Alba Triguero, Ester Badia, Carla Carreño, Marta Trimiño, Aina Nieto, Héctor de la Rasilla, Carme Matas i Marc Pujol.
S’ha pres el següent acord:
“ Quan sortim de la classe s’han de tancar els llums, la porta i la pissarra digital. Per fer-ho escollirem un encarregat. Els encarregats de les classes que estan al costat del lavabo també vigilaran les llums i finestres del mateix.”

Publicat dins de Curs 14/15, Euronet 50x50 | Envia un comentari

Resultat votacions pares i mares 25-11-14

El dimarts 25 de novembre han tingut lloc les eleccions de representants del sector de pares i mares pel Consell Escolar.  Han votat 64   persones

Sra. Marta Alegre Mora ……………….. 44 vots

Sr. Josep Belana Flores …………………. 23 vots

Sra. Mireia Manzano Parralejo ……… 24 vots

En conseqüència els representants electes que passaran a formar part del Consell Escolar són les senyores Marta Alegre Mora i Mireia Manzano Parralejo

Imagen1

Publicat dins de General | Envia un comentari

Homenatge als docents de Masquefa

Més informació al web de l’Ajuntament

Publicat dins de 25è aniversari, Curs 14/15, General | Envia un comentari

Concert de Santa Cecília 2014

Enllaç a la web de MUNTMY

Publicat dins de Curs 14/15, Santa Cecília | Envia un comentari

Estalviem energia: Projecte Euronet 50 X 50

La nostra escola participa en el programa Euronet 50 x 50 que és un projecte europeu per promoure l’estalvi energètic i els bons hàbits per un ús sostenible dels recursos.

El dijous 20 de novembre vem constituir l’Equip Energètic de l’Escola que serà l’impulsor del projecte. Hi participen els  alumnes, els mestres i el conserge, amb la col·laboració dels tècnics de l’Ajuntament i també de l’AMPA.

Es va fer una visita per l’escola per veure el recorregut de les energies que consumim i poder proposar accions que optimitzin el consum. Els nois i noies de 5è i 6è seran els encarregats de difondre aquest projecte a la resta dels seus companys de l’escola.

Publicat dins de Curs 14/15, Euronet 50x50 | Envia un comentari

Santa Cecília 2014

Divendres 21 de novembre,  concert de Muntmy al Turó

L’Abril Montmany (Piera/Els Hostalets de Pierola), d’11 anys, és la cantant del grup Muntmy que, a finals del 2013, publica el seu primer CD titulat ‘Tot és possible…’ amb 9 temes propis. La promoció d’aquest disc l’ha portat a actuar als Matins de TV3, RAC1, Ràdio 4 i altres emissores de ràdio. També han ofert actuacions a diferents poblacions de Catalunya com Barcelona, Terrassa, La Pobla de Lillet, Castelldefels, Rellinars, Sant Sadurní o Igualada entre altres.
Però el reconeixement popular de l’Abril arriba a partir de l’11 de setembre del 2014 quan es presenta com a concursant del programa d’Antena 3 ‘Tu cara me suena mini’ on, acompanyada pel cantant Xuso Jones, han d’interpretar cançons d’artistes d’àmbit internacional. Fruit d’aquesta experiència, el passat 25 d’octubre, l’Abril va compartir escenari en un tema amb el cantant murcià al Palacio de los Deportes de Madrid.

El divendres 21 de novembre, l’Abril, acompanyada pel seu pare Màrius Montmany a la guitarra i del beatbox Oriol Mata, vindran a l’escola per oferir una actuació didàctica i compartir una experiència molt especial amb els nostres alumnes.

Publicat dins de Curs 14/15, General, Santa Cecília | Envia un comentari

Candidats pel Consell Escolar

S’han presentat 3 candidatures per les eleccions de 2 representants de pares i mares al Consell Escolar:

Sra. Marta Alegre Mora

Sr. Josep Belana Flores

Sra. Mireia Manzano Parralejo

Les votacions seran el dimarts dia 25 de novembre de 3 a 6 de la tarda, al vestíbul de l’edifici de primària.

Esperem una bona participació de pares i mares.

Imagen1

Publicat dins de Curs 14/15, General | Envia un comentari

Eleccions al Consell Escolar

Imagen1Es convoquen eleccions per a la renovació de 2 representants de pares i mares d’alumnes per al Consell Escolar.

Tots els pares i mares us podeu presentar com a candidats. Per fer-ho cal omplir l’imprès de candidatura i presentar-lo al despatx de la direcció de l’escola

El termini de presentació de candidats és el 14 de novembre.

Podeu consultar el llistat del cens electoral que està al vestíbul dels edificis l’escola (parvulari i primària). Si hi ha algun error us preguem que ho comuniqueu a secretaria.

Les eleccions seran el dimarts 25 de novembre.

Més informació:

Consell Escolar del Turó