Jocs Florals El Turó – Sant Jordi 2015

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb el lliurament de premis dels X Jocs Florals del Turó que enguany han tingut com a tema principal “L’energia”, amb motiu de la participació del nostre Centre en el projecte d’estalvi energètic Euronet 50×50.
Els treballs guanyadors són els publicats en aquesta revista. Esperem que us agradi.
En la festa d’avui hem comptat amb la participació de Mònica Fugarolas, artista i mare d’alumnes, que ens ha narrat un conte i ens ha presentat personatges que són joies que ella mateixa dissenya.

Publicat dins de Curs 14/15, Euronet 50x50, General, Jocs Florals | Envia un comentari

Dol a l’Educació

Aquest matí al Turó alumnes i mestres hem fet un minut de silenci com a acte de solidaritat amb la comunitat educativa pels greus fets ocorreguts ahir en un institut de Barcelona.

Missió Apilo XII

cartell2

Publicat dins de Curs 14/15, Euronet 50x50, General | Envia un comentari

XVII Cursa Atlètica

Aquí ja teniu les fotos de la XVII Cursa Atlètica El Turó- Masquefa II. Aviat podreu veure els vídeos en els blocs dels cicles…

Moltes gràcies a SERVIFRUIT MASQUEFA per donar les pomes que vam repartir als nens/es.

Publicat dins de Curs 14/15, Cursa Atlètica | Envia un comentari

Convocatòria ajuts de menjador curs 2015-16

El Consell Comarcal de l’Anoia ha publicat la convocatòria per sol·licitar ajuts de menjador escolar per al curs 2015-2016.

Es poden presentar les sol·licituds a l’escola del 25 de març al 30 d’abril de 2015.

Imprès de sol·licitud

Informació de les bases de la convocatòria

XVII Cursa Atlètica El Turó- Masquefa II

Young couple run together on a sunsetEl proper divendres dia 27 al matí, tindrà lloc la XVII Cursa Escolar on participaran, per categories, tots els alumnes de l’Escola El Turó i l’Escola Masquefa II. Les curses s’iniciaran a les 9:30, començant per les categories dels més petits.

Recordeu que aquest dia els nens han de venir a escola amb:

• Roba i calçat esportiu.
  • El dorsal enganxat amb imperdibles al davant de la samarreta.
  • Crema solar posada.

Tots els familiars esteu convidats a venir com a públic. Us esperem!

Publicat dins de Curs 14/15, Cursa Atlètica | Envia un comentari

Colònies de 6è

El grup de 6è ha arribat bé a colònies. Esperem que gaudeixin tres dies plens d’aventures a Cal Candi de Vilada! 18-3-15

PORTES OBERTES AL TURÓ