PORTES OBERTES AL TURÓ

Publicat dins de Carnaval, Curs 14/15, General | Envia un comentari

Nevada 4 de febrer

Bon dia,

Avui no hi haurà classes. Es recomana que les famílies es quedin els nens a casa. El transport escolar s’ha suspès per motiu de seguretat.

La direcció de l’escola

IMG-20150204-WA0016

Publicat dins de General | Envia un comentari

English Day 2015

Publicat dins de General | Envia un comentari

Preparem la XXIVena Cursa de Vehicles Ecològics

Ja s’acosta el Carnaval i comencem a preparar la nostra tradicional Cursa de Vehicles Ecològics, que tindrà lloc el dia 13 de febrer de 2015. Enguany ja arriba a la seva XXIVena edició.

En aquesta cursa hi poden participar tots els alumnes de cicle mitjà i superior de primària ( de 3r a 6è) i en la construcció dels vehicles poden comptar amb la gran col·laboració dels seus familiars que, any rera any, demostren tenir una gran creativitat . Us animem a participar-hi!!!

BASES  DEL  CONCURS:

1. El concurs constarà de 3 categories: VELOCITAT (amb rodes i sense rodes) i ORIGINALITAT. No s’admetran vehicles amb pedals.
  2. Els concursants podran competir en les dues categories si ho desitgen, o bé, només en originalitat.
  3. El tema per a decorar el vehicle és lliure, però s’ha de guarnir, i els participants han d’anar disfressats. Queda reservat el dret d’admissió de vehicles abans de participar en les diferents categories (cal que els vehicles tinguin volum).
  4. El nombre mínim de concursants serà de 2 per vehicle i el màxim de 6.
  5. Caldrà portar el vehicle a l’escola el divendres 13 de febrer al matí ( a partir de les 8:30 h). A la tarda no s’admetrà cap vehicle.
  6. L’escola donarà a cada equip participant el dorsal amb un número que s’haurà d’enganxar en un lloc visible del vehicle.
  7. Per la modalitat de velocitat caldrà que algun dels participants vagi dins del vehicle.
  8. Cal inscriure’s al concurs abans del divendres 6 de febrer al matí. Cada equip omplirà la fitxa tècnica de les dades del vehicle i la donarà al seu tutor o tutora. Cada concursant ha d’escriure el seu nom i cognoms amb lletra clara i majúscula.
  9. Els participants s’hauran de responsabilitzar de recollir el seu vehicle una vegada acabada la cursa.
  10. El jurat serà format per professors.
  11. Es premiaran els tres primers vehicles de cada categoria. A tots els concursants se’ls atorgarà un diploma per la seva participació
Publicat dins de cicle mitjà, cicle superior, curs13/14, General | Envia un comentari

Concert de Nadal 2014

Publicat dins de Curs 14/15, Nadal | Envia un comentari