Jocs Florals Sant Jordi 2014

Tots els nens i nenes de l’escola han participat en els IX Jocs Florals del Turó, que aquest any han tingut com a tema “l’Escola”, per celebrar el seu 25è aniversari.
Avui, dia de Sant Jordi, s’han lliurat els premis als guanyadors s’ha publicat aquesta revista amb els treballs guardonats. Cada família en rebrà un exemplar en paper.

Publicat dins de curs13/14, Jocs Florals | Envia un comentari

XVI CURSA ATLÈTICA EL TURÓ

Felicitats a tots els nens i nenes per el seu esforç. Gràcies a SERVIFRUIT I GAMPER SPORT GRUP TDE per la seva col·laboració, així com a la Policia Local i l’Ajuntament de Masquefa. Gràcies també a tots els mestres, administrtatives i conserges de les escoles El Turó i Masquefa II pel seu gran treball.

Per veure els vídeos de les curses, visiteu els blocs d’educació Infantil, cicle Inicial, Mitjà i Superior.

Publicat dins de curs13/14, Cursa Atlètica | Envia un comentari

Cursa Escolar 2014

Cartell Cursa 14 by masquefa2

Publicat dins de curs13/14, General | Envia un comentari

L’estiu és teu

Ja està oberta la preinscripció per les activitats d’estiu que organitza la Generalitat.

Publicat dins de cicle superior, curs13/14, General | Envia un comentari

Ajuts de menjador curs 2014-15

El Consell Comarcal ha publicat la convocatòria d’ajuts de menjador ecolar pel curs vinent 2014-2015.

El termini de presentació de sol·licituds és del 24 de març al 30 d’abril (ambdós inclosos).

Adreceu-vos al despatx de l’escola si compliu els requisits de les bases de la convocatòria:

BASES DELS AJUTS I IMPRESOS DE SOL·LICITUD

Publicat dins de curs13/14 | Envia un comentari

Fotografies ex alumnes del Turó!!!

Publicat dins de 25è aniversari, curs13/14 | Envia un comentari

PORTES OBERTES

Divendres 7 de març, de 16:30 a 18:30 hi haurà jornada de portes obertes.

Als pares i mares us regalarem la foto de grup dels vostres fills.

Convidem a tots els ex-alumnes a visitar l’escola, per celebrar el 25è aniversari.

Us esperem!

Publicat dins de curs13/14, General | Envia un comentari

Carnaval 2014

La desfilada

La XXIII Cursa de Vehicles Ecològics

El Pregó

Publicat dins de Carnaval, curs13/14, General | 1 comentari

25 anys, passa-ho!!

L’escola el Turó fa 25 anys, clica el logo dels 25 anys i … “Me gusta”

Publicat dins de 25è aniversari | Envia un comentari

Preparem la XXIIIena Cursa de Vehicles Ecològics

Ja s’acosta el Carnaval i comencem a preparar la nostra tradicional Cursa de Vehicles Ecològics, que enguany ja arriba a la seva XXIIIena edició.

En aquesta cursa hi poden participar tots els alumnes de cicle mitjà i superior de primària ( de 3r a 6è) i en la construcció dels vehicles poden comptar amb la gran col·laboració dels seus familiars que, any rera any, demostren tenir una gran creativitat . Us animem a participar-hi!!!

BASES  DEL  CONCURS:

1. El concurs constarà de 3 categories: VELOCITAT (amb rodes i sense rodes) i ORIGINALITAT. No s’admetran vehicles amb pedals.
  2. Els concursants podran competir en les dues categories si ho desitgen, o bé, només en originalitat.
  3. El tema per a decorar el vehicle és lliure, però s’ha de guarnir, i els participants han d’anar disfressats. Queda reservat el dret d’admissió de vehicles abans de participar en les diferents categories (cal que els vehicles tinguin volum).
  4. El nombre mínim de concursants serà de 2 per vehicle i el màxim de 6.
  5. Caldrà portar el vehicle a l’escola el divendres 28 de febrer al matí ( a partir de les 8:30 h). Per la tarda no s’admetrà cap vehicle.
  6. L’escola donarà a cada equip participant el dorsal amb un número que s’haurà d’enganxar en un lloc visible del vehicle.
  7. Per la modalitat de velocitat caldrà que algun dels participants vagi dins del vehicle.
  8. Cal inscriure’s al concurs abans del divendres 21 de febrer al matí. Cada equip omplirà la fitxa tècnica de les dades del vehicle i la donarà al seu tutor o tutora. Cada concursant ha d’escriure el seu nom i cognoms amb lletra clara i majúscula.
  9. Els participants s’hauran de responsabilitzar de recollir el seu vehicle una vegada acabada la cursa.
  10. El jurat serà format per professors.
  11. Es premiaran els tres primers vehicles de cada categoria. A tots els concursants se’ls atorgarà un diploma per la seva participació
Publicat dins de cicle mitjà, cicle superior, curs13/14, General | Envia un comentari