Canvis al carnaval escolar

Benvolgudes famílies,

Per motius meteorològics hem de fer alguns canvis a les activitats de carnaval, previstes per avui divendres 24 de febrer:

– La desfilada de disfresses es fàrà a 11:30 la nova pista coberta del costat del poliesportiu, donat que al pavelló hi fan obres.

– La cursa de vehicles queda ajornada pel dimarts 28, a la tarda.

Els vehicles que ja heu portat, es queden a l’escola. Els que falten, porteu-los el dimarts al matí.

Moltes gràcies

Direccions del Turó i Masquefa II

Ordre del dimarts

Publicat dins de Carnaval, Curs 16/17 | Deixa un comentari

Arriba el rei Carnestoltes!!

programa-17

Publicat dins de Carnaval, Curs 16/17 | Deixa un comentari

Millors taules i encarregats del mes de gener!

20170131_140745-collage

Publicat dins de Curs16-17, Menjador | Deixa un comentari

Preparem la XXVI Cursa de vehicles ecològics

Ja s’acosta el Carnaval i comencem a preparar la nostra tradicional Cursa de Vehicles Ecològics, que tindrà lloc el dia 24 de febrer de 2017, que aquest any arriba a la seva XXVIena edició.

En aquesta cursa hi poden participar tots els alumnes de cicle mitjà i superior de primària ( de 3r a 6è) de les escoles MASQUEFA II  i EL TURÓ.

En la construcció dels vehicles poden comptar amb la gran col·laboració dels pares, avis i familiars que, any rera any, demostren tenir una gran creativitat . Us animem a participar-hi!!!

BASES  DEL  CONCURS:

1. El concurs constarà de 3 categories: VELOCITAT (amb rodes i sense rodes) i ORIGINALITAT (es valorarà el conjunt del vehicle i la disfressa dels participants). No s’admetran vehicles amb pedals.
  1. Els concursants podran competir en les dues categories si ho desitgen, o bé, només en originalitat.
  1. El tema per a decorar el vehicle és lliure, però s’ha de guarnir, i els participants han d’anar disfressats. Queda reservat el dret d’admissió de vehicles abans de participar en les diferents categories (cal que els vehicles tinguin volum).
  1. El nombre mínim de concursants serà de 2 per vehicle i el màxim de 6.
  1. Caldrà portar el vehicle a l’escola el divendres 24 de febrer al matí (a partir de les 8:30 h). A la tarda no s’admetrà cap vehicle.
  1. L’escola donarà a cada equip participant el dorsal amb un número que s’haurà d’enganxar en un lloc visible del vehicle.
  1. Per la modalitat de velocitat caldrà que algun dels participants vagi dins del vehicle.
  1. Cal inscriure’s al concurs abans del divendres 17 de febrer al matí. Cada equip omplirà la FITXA TÈCNICA de les dades del vehicle i la donarà al seu tutor o tutora. Cada concursant ha d’escriure el seu nom i cognoms amb lletra clara i majúscula.
  1. Els participants s’hauran de responsabilitzar de recollir el seu vehicle una vegada acabada la cursa.
  1. El jurat serà format per professors.
  1. Es premiaran els tres primers vehicles de cada categoria. A tots els concursants se’ls lliurarà una xapa de record.
Publicat dins de Carnaval, Curs 16/17, General | Deixa un comentari

Millor taula i encarregat del mes de desembre!

20161221_141730
Millor encarregat mes de desembre: Claudia Murciano Romero Naiara López Ortíz

20161221_141811-collage

Publicat dins de Curs 16/17, Menjador | Deixa un comentari

Concert de Nadal 2016

1a Part

2a Part

Publicat dins de Curs16-17, Nadal | Deixa un comentari

Felicitació de Nadal al menjador!!

Publicat dins de Curs 16/17, Menjador, Nadal | Deixa un comentari

Festes de Nadal 2016

nadal-16

Millor taula i encarregat del mes de novembre!

img_4220-collageMillor taula de 1er del mes de novembre…taula 4 FELICITATS!!!!!

Millor taula de 2on i 3r del mes de novembre… taula 6 FELICITATS!!!!!

Millor taula de 4t/5è/6è del mes de novembre…taula 7 FELICITATS!!!!!

Millors encarregats del mes de novembre… David Cruz Trujillo i Arnau Abat Bernat FELICITATS !!!!!!

Publicat dins de Curs16-17, Menjador | Deixa un comentari