Sant Jordi 2017

Aquest Sant Jordi 2017, hem celebrat els XI Jocs Florals del Turó.
Tots els alumnes de l’escola hi han participat amb els seus textos i dibuixos, relacionats amb el tema dels hàbits saludables. En aquesta revista publiquem els treballs guanyadors.
Feliç Diada de Sant Jordi!
Imagen1
Alumnes autors dels treballs guardonats
Publicat dins de Curs16-17, Jocs Florals | Deixa un comentari

XIX Cursa Atlètica El Turó- Masquefa II

Fotos!

Vídeos!
Educació Infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

cartell-cursa-2017

Publicat dins de Curs 16/17, Cursa Atlètica | Deixa un comentari

Ajuts de menjador pel curs 2017-18

S’ha obert la convocatòria per sol·licitar ajuts de menjador escolar pel curs 2017-18.

El termini per presentar-les a l’escola és del 18 d’abril al 12 de maig de 2017.

Imprès de sol·licitud

Menjador: Millors taules mes de febrer

Millor comportament de taules del mes de febrer: 1er curs: los calambres 2on curs: los zoombis 3er/4t: las supergirls 5è/6è: los animalistas millors encarregats: Fran Garrido Barrera, Joel Sancho Adam i Adrià Suárez Batllori. FELICITATS A TOTS !!!!!!!!!!

Publicat dins de Curs16-17, Menjador | Deixa un comentari

Campionat de Tennis Taula

El passat dia 18 de març l’Ignasi Bueno Matas va obtenir medalla d´or, com a primer classificat de la categoría Benjamí, al  65 è. campionat comarcal de l´Anoia, Tennis Taula, organitzat pel Consell Esportiu de l´Anoia i celebrat a Igualada.

L´Ignasi va representar a l´escola El Turó i va assistir durant tres jornades, el gener, febrer i la final el día 18 de març, on va quedar primer classificat a la seva categoría.

Enhorabona!

Publicat dins de cicle mitjà, Curs 16/17 | Deixa un comentari

Els de 6è som de Colònies!!!

Els de 6è estem de colònies els dies 8,9 i 10 de març. Cliqueu la foto i us portarà a l’album on anirem actualitzant fotos durant el dia!!!

Publicat dins de cicle superior, Curs 16/17 | Deixa un comentari

XXVI Cursa de Vehicles Ecològics

Publicat dins de Carnaval, Curs 16/17 | Deixa un comentari

Reunió informativa integració escola Masquefa II al Turó

Benvolgudes famílies,
El proper dijous 9 de març, es farà una reunió informativa sobre la integració de l’Escola Masquefa II a l’Escola Turó, que tindrà lloc el proper curs.
Aquesta reunió va adreçada a les famílies de 3r, 4t i 5è, del curs actual d’ambdós centres, que seran els grups d’alumnes que s’integraran el curs vinent en els nivells de 4t, 5è i 6è.
En aquesta reunió hi participaran les Direccions de les dues escoles, representants del Departament d’Ensenyament i de l’Ajuntament.
Data: 9 de març
Lloc: Gimnàs de l’Institut de Masquefa (entrada per la porta principal)
Salutacions,
Salvador Panareda, Director de l’Escola Masquefa II
Carme Matas, Directora de l’Escola El Turó
Publicat dins de Administració, Curs 16/17 | Deixa un comentari

Carnaval 2017 El Turó- Masquefa II

Publicat dins de Carnaval, Curs 16/17 | Deixa un comentari

Canvis al carnaval escolar

Benvolgudes famílies,

Per motius meteorològics hem de fer alguns canvis a les activitats de carnaval, previstes per avui divendres 24 de febrer:

– La desfilada de disfresses es fàrà a 11:30 la nova pista coberta del costat del poliesportiu, donat que al pavelló hi fan obres.

– La cursa de vehicles queda ajornada pel dimarts 28, a la tarda.

Els vehicles que ja heu portat, es queden a l’escola. Els que falten, porteu-los el dimarts al matí.

Moltes gràcies

Direccions del Turó i Masquefa II