Sant Jordi 2018

Avui  hem celebrat la Diada de Sant Jordi amb el lliurament dels premis dels XII Jocs Florals del Turó, amb participació de tot l’alumnat de l’Escola. Us convidem a veure la publicació dels treballs guardonats d’enguany.

A continuació adjuntem el vídeo fet pels alumnes de cinquè amb motiu dels Jocs Florals.

Voleu veure algunes fotografies? Feu clic al collage.

Convocatòria de beques de menjador 2018-2019

El Consell Comarcal de l'Anoia convoca la concessió d'ajuts de menjador escolar per al curs 2018-2019.

Requisits per poder sol·licitar l’ajut:
Només podran accedir a aquesta línia d’ajuts aquelles famílies que els seus ingressos de l’any 2017, com a unitat familiar, no siguin superiors als següent barems:
Primer adult (sustentador principal): 9.667,30€
Segon adult (sustentador principal): 4.833,60€
Altres adults que integren la unitat familiar: 2.416,80€
Per cada nen/a de la unitat familiar: 2.900,20€

Termini del 17 d’abril al 14 de maig (ambdós inclosos)

Sol·licituds
Si compliu aquests requisits, podeu recollir la documentació a secretaria o descarregar-vos-la del següent link:
Imprès de sol·licitud (imprimir amb DIN A3)
Bases de la convocatòria

ATENCIÓ:
Els alumnes que tenen beca aquest curs, també han de fer la sol·licitud si la necessiten pel curs vinent.