Estalviem energia: Projecte Euronet 50 X 50

La nostra escola participa en el programa Euronet 50 x 50 que és un projecte europeu per promoure l’estalvi energètic i els bons hàbits per un ús sostenible dels recursos.

El dijous 20 de novembre vem constituir l’Equip Energètic de l’Escola que serà l’impulsor del projecte. Hi participen els  alumnes, els mestres i el conserge, amb la col·laboració dels tècnics de l’Ajuntament i també de l’AMPA.

Es va fer una visita per l’escola per veure el recorregut de les energies que consumim i poder proposar accions que optimitzin el consum. Els nois i noies de 5è i 6è seran els encarregats de difondre aquest projecte a la resta dels seus companys de l’escola.

Publicat dins de Curs 14/15, Euronet 50x50 | Envia un comentari

Santa Cecília 2014

Divendres 21 de novembre,  concert de Muntmy al Turó

L’Abril Montmany (Piera/Els Hostalets de Pierola), d’11 anys, és la cantant del grup Muntmy que, a finals del 2013, publica el seu primer CD titulat ‘Tot és possible…’ amb 9 temes propis. La promoció d’aquest disc l’ha portat a actuar als Matins de TV3, RAC1, Ràdio 4 i altres emissores de ràdio. També han ofert actuacions a diferents poblacions de Catalunya com Barcelona, Terrassa, La Pobla de Lillet, Castelldefels, Rellinars, Sant Sadurní o Igualada entre altres.
Però el reconeixement popular de l’Abril arriba a partir de l’11 de setembre del 2014 quan es presenta com a concursant del programa d’Antena 3 ‘Tu cara me suena mini’ on, acompanyada pel cantant Xuso Jones, han d’interpretar cançons d’artistes d’àmbit internacional. Fruit d’aquesta experiència, el passat 25 d’octubre, l’Abril va compartir escenari en un tema amb el cantant murcià al Palacio de los Deportes de Madrid.

El divendres 21 de novembre, l’Abril, acompanyada pel seu pare Màrius Montmany a la guitarra i del beatbox Oriol Mata, vindran a l’escola per oferir una actuació didàctica i compartir una experiència molt especial amb els nostres alumnes.

Publicat dins de Curs 14/15, General, Santa Cecília | Envia un comentari

Candidats pel Consell Escolar

S’han presentat 3 candidatures per les eleccions de 2 representants de pares i mares al Consell Escolar:

Sra. Marta Alegre Mora

Sr. Josep Belana Flores

Sra. Mireia Manzano Parralejo

Les votacions seran el dimarts dia 25 de novembre de 3 a 6 de la tarda, al vestíbul de l’edifici de primària.

Esperem una bona participació de pares i mares.

Imagen1

Publicat dins de Curs 14/15, General | Envia un comentari

Eleccions al Consell Escolar

Imagen1Es convoquen eleccions per a la renovació de 2 representants de pares i mares d’alumnes per al Consell Escolar.

Tots els pares i mares us podeu presentar com a candidats. Per fer-ho cal omplir l’imprès de candidatura i presentar-lo al despatx de la direcció de l’escola

El termini de presentació de candidats és el 14 de novembre.

Podeu consultar el llistat del cens electoral que està al vestíbul dels edificis l’escola (parvulari i primària). Si hi ha algun error us preguem que ho comuniqueu a secretaria.

Les eleccions seran el dimarts 25 de novembre.

Més informació:

Consell Escolar del Turó

Web Departament d’Educació

Publicat dins de Curs 14/15, General | Envia un comentari

Castanyada 2014

Publicat dins de Castanyada, Curs 14/15, General | Envia un comentari

Reunions de pares d’alumnes curs 2014-15

Totes les reunions de pares i mares tindran lloc a les aules de cada nivell, a les 4:45 de la tarda. Esperem la vostra assistència.

Nivell           Data

P3                 6 de novembre

P4                 25 de setembre

P5                 22 de setembre

Primer          23 de setembre

Segon           1 d’octubre

Tercer          2 d’octubre

Quart            24 de setembre

Cinquè          30 de setembre

Sisè              29 de setembre

Publicat dins de General | Envia un comentari

Beques per necessitats educatives específiques

Ha sortit publicada al BOE la convocatòria d’ajuts per alumnat amb necessitat específica educativa corresponent al curs 2014/15 per a aquells alumnes que necessiten algun suport o tractament educatiu extern a l’escola.

Per fer la sol·licitud telemàticament des d’aquest enllaç:

Departament d’Ensenyament

Un cop feta la sol·licitud telemàtica es generarà un document que s’ha d’imprimir. Caldrà que sigui signat per tots els membres computables de la família, fer signar les certificacions (centre que fa el tractament, Escola i EAP) i adjuntar la documentació que s’escaigui (deduccions, si n’hi ha, d’acord amb l’article 7.6 de la convocatòria) i fotocòpia del compte corrent on figuri l’alumne/a sol·licitant i del certificat de disminució (CAD), si en té.

Terminis de presentació:
1. Els alumnes tenen un termini fins al 30 de setembre per fer les sol·licituds telemàtiques i per presentar-les al centres on es matriculin el curs 2014-15.

Us recordem que l’apartat A del full de certificacions ha de ser omplert i signat pel centre de tractament, per l’escola i per el/la professional de l’EAP.
El centre de tractament ha d’adjuntar un informe adreçat a l’EAP on consti el tipus de tractament que rep l’alumne/a i quins aspectes treballa, la periodicitat del tractament,…
L’EAP adjuntarà un informe si l’alumne no disposa de certificat de disminució.

Bon estiu!

Que passeu unes bones vacances d’estiu!

El despatx de l’escola obrirà a prtir de l’1 de setembre, els matins de 9 a 13h.

Les classes s’iniciaran el dia 15 de setembre

Publicat dins de curs13/14, General | Envia un comentari

Comiat 6è promoció 2014

Publicat dins de General | 1 comentari

Activitats del menjador curs 2013-14

Mireu que bé ens ho passem al menjador!