Preparem la XXIVena Cursa de Vehicles Ecològics

Ja s’acosta el Carnaval i comencem a preparar la nostra tradicional Cursa de Vehicles Ecològics, que enguany ja arriba a la seva XXIVena edició.

En aquesta cursa hi poden participar tots els alumnes de cicle mitjà i superior de primària ( de 3r a 6è) i en la construcció dels vehicles poden comptar amb la gran col·laboració dels seus familiars que, any rera any, demostren tenir una gran creativitat . Us animem a participar-hi!!!

BASES  DEL  CONCURS:

1. El concurs constarà de 3 categories: VELOCITAT (amb rodes i sense rodes) i ORIGINALITAT. No s’admetran vehicles amb pedals.
  2. Els concursants podran competir en les dues categories si ho desitgen, o bé, només en originalitat.
  3. El tema per a decorar el vehicle és lliure, però s’ha de guarnir, i els participants han d’anar disfressats. Queda reservat el dret d’admissió de vehicles abans de participar en les diferents categories (cal que els vehicles tinguin volum).
  4. El nombre mínim de concursants serà de 2 per vehicle i el màxim de 6.
  5. Caldrà portar el vehicle a l’escola el divendres 13 de febrer al matí ( a partir de les 8:30 h). A la tarda no s’admetrà cap vehicle.
  6. L’escola donarà a cada equip participant el dorsal amb un número que s’haurà d’enganxar en un lloc visible del vehicle.
  7. Per la modalitat de velocitat caldrà que algun dels participants vagi dins del vehicle.
  8. Cal inscriure’s al concurs abans del divendres 6 de febrer al matí. Cada equip omplirà la fitxa tècnica de les dades del vehicle i la donarà al seu tutor o tutora. Cada concursant ha d’escriure el seu nom i cognoms amb lletra clara i majúscula.
  9. Els participants s’hauran de responsabilitzar de recollir el seu vehicle una vegada acabada la cursa.
  10. El jurat serà format per professors.
  11. Es premiaran els tres primers vehicles de cada categoria. A tots els concursants se’ls atorgarà un diploma per la seva participació
Publicat dins de cicle mitjà, cicle superior, curs13/14, General | Envia un comentari

Concert de Nadal 2014

Publicat dins de Curs 14/15, Nadal | Envia un comentari

Concurs de Pessebres 2014

Publicat dins de Concurs de Pessebres | Envia un comentari

Felicitació del menjador

Publicat dins de General | 1 comentari

Festes de Nadal al Turó

Publicat dins de Curs 14/15, Nadal | Envia un comentari

Parlament Energètic del Turó

Primera Reunió del Parlament Energètic del Turó per l’estalvi d’energia (Projecte Euronet 50×50)

Dia : 2 de desembre del 2014 , amb l’assitència d’un representant de cada classe de P5 a 6è : Irene Beltrán, Anna Figueres, David Cruz, Eneritz Pérez, David Peragón, Alba Guirado, Laura Duran, Jordi Perpiñà, Alba Triguero, Ester Badia, Carla Carreño, Marta Trimiño, Aina Nieto, Héctor de la Rasilla, Carme Matas i Marc Pujol.
S’ha pres el següent acord:
“ Quan sortim de la classe s’han de tancar els llums, la porta i la pissarra digital. Per fer-ho escollirem un encarregat. Els encarregats de les classes que estan al costat del lavabo també vigilaran les llums i finestres del mateix.”

Publicat dins de Curs 14/15, Euronet 50x50 | Envia un comentari

Resultat votacions pares i mares 25-11-14

El dimarts 25 de novembre han tingut lloc les eleccions de representants del sector de pares i mares pel Consell Escolar.  Han votat 64   persones

Sra. Marta Alegre Mora ……………….. 44 vots

Sr. Josep Belana Flores …………………. 23 vots

Sra. Mireia Manzano Parralejo ……… 24 vots

En conseqüència els representants electes que passaran a formar part del Consell Escolar són les senyores Marta Alegre Mora i Mireia Manzano Parralejo

Imagen1

Publicat dins de General | Envia un comentari

Homenatge als docents de Masquefa

Més informació al web de l’Ajuntament

Publicat dins de 25è aniversari, Curs 14/15, General | Envia un comentari

Concert de Santa Cecília 2014

Enllaç a la web de MUNTMY

Publicat dins de Curs 14/15, Santa Cecília | Envia un comentari

Estalviem energia: Projecte Euronet 50 X 50

La nostra escola participa en el programa Euronet 50 x 50 que és un projecte europeu per promoure l’estalvi energètic i els bons hàbits per un ús sostenible dels recursos.

El dijous 20 de novembre vem constituir l’Equip Energètic de l’Escola que serà l’impulsor del projecte. Hi participen els  alumnes, els mestres i el conserge, amb la col·laboració dels tècnics de l’Ajuntament i també de l’AMPA.

Es va fer una visita per l’escola per veure el recorregut de les energies que consumim i poder proposar accions que optimitzin el consum. Els nois i noies de 5è i 6è seran els encarregats de difondre aquest projecte a la resta dels seus companys de l’escola.

Publicat dins de Curs 14/15, Euronet 50x50 | Envia un comentari