Projecte Educatiu del Centre

Documents d’interès al voltant del PEC. A partir del curs 2011-2012 es posa en marxa un procés d’actualització del Projecte Educatiu de Centre de la nostra escola. La redacció final es planteja després d’un treball participatiu que reculli les aportacions de les diferents parts de la comunitat escolar. Tanmateix anirem penjant documents que ja formen part del PEC actual, que són la base i fonament de l’elaboració, reescriptura i concreció del projecte d’escola.

1.- PLANTEJAMENT INSTITUCIONAL

2 thoughts on “Projecte Educatiu del Centre

1. Lucas Nogueras Gispert

Hola sóc el Lucas Nogueras, ex alumne del xiprers, company de classe del marc, aitor, pau, bruno, julia, lucia, eve i un sin fin de grans persones. Aquestes línies m’agradarien que arribessin al director, el Joan.

Joan, estic cursant 3er de treball social a la UB, i m’he plantejat fer un treball sobre com es tracten les persones amb discapacitat a les escoles, és a dir, com funcionen les escoles inclusives, i vaig pensar que quin exemple millor que el xiprers, ja que ho vaig experimentar de primera ma.

He fullejat el plantejament institucional i em sembla molt interessant la manera d’educar que teniu, ja m’ho semblava de petit, però obviament ara en sóc molt més conscient.

M’agradaria algun dia poder pujar al xiprers per parlar sobre el treball i tal

una abraçada!