Finalment…neva. Informarem sobre demà divendres.

Ara, a les 10 està nevant a l’escola. Pel que sembla no serà una nevada com la del 2010 però de moment aquí al Baixador no para.
Hi ha un claustre a les 13.30 en el que valorarem la situació de cara a demà divendres. Esperem que tot es normalitzi el més aviat possible. Us informem pels canals: bloc, delegats de classe i correu electrònic.

enllaç al DARRER COMUNICAT DEL CONSORCI D¡EDUCACIÓ

Comunicat del Consorci a les 10.45

“L’Ajuntament de Barcelona, d’acord amb Protecció Civil de la Generalitat, ha comunicat, a les 10:30 hores, que atès el risc derivat de les condicions meteorològiques, és convenient que els centres educatius situats per damunt de la Ronda de Dalt i del Passeig de la Bonanova finalitzin les activitats escolars esglaonadament de manera que puguin tancar a partir del migdia. En conseqüència, les direccions dels centres han de posar-se en contacte amb les famílies per a informar-les i que es facin càrrec dels seus fill/es. El centres ha de romandre oberts fins que tot l’alumnat hagi marxat.

És convenient també que acabin les activitats a partir del migdia alguns centres situats als Districtes de Sants-Montjuïc, Gràcia i Horta-Guinardó, que per la seva singular ubicació, i ateses les previsions de fred i neu, poden tenir dificultats de mobilitat i transport.

Manteniu-vos atents als comunicats oficials i als missatges del Consorci d’Educació.

(10:45, dijous 2 febrer 2012)”

PREVISIÓ COMARCAL PER A DEMÀ DIVENDRES (FONT: Meteocat)

2 thoughts on “Finalment…neva. Informarem sobre demà divendres.