5è: Escalada a la Foixarda

Aquest matí el grup de 5è ha anat a fer l’activitat d’escalada.

Primer, fer els 4 grups. Cada un dels grups es barrejava amb els de l’escola Tres Pins. Al final: 4 grups per a 4 espais d’activitat.

Segon, entrar a les instal·lacions i deixar les bosses. Aquí s’ha tingut el primer contacte i les primeres emocions (quin rocòdrom; fins allà dalt s’ha de pujar? Jo no puc, és massa!; quina passada!, etc.)

Tercer: cada grup amb el seu monitor/a i… a començar l’activitat.

Després de passar pels diferents espais, i abans de marxar cap a l’escola, el cos ens demanava… menjar. Una mica d’energia per poder recuperar-nos de la despesa feta per l’esforç i els nervis.

Tothom estava content, doncs havien pogut provar cadascuna de les activitats i experimentar un munt de sensacions que, en moltes ocasions, són poc habituals.

En l’apartat de “Deixa una resposta” podeu posar quina és l’activitat que més us ha agradat o quines sensacions heu tingut (alegria, por, nerviosisme, neguit, esforç, etc.)

Per últim, agrair tant a Climbat la Foixarda com a l’Institut Barcelona Esports (Ajuntament de Barcelona) l’esforç que fan per organitzar aquest tipus d’activitats de tanta qualitat i gratuïtes.