MENJADOR

Resultat d'imatges de DIBUIX MENU DEL MENJADOR

Menú d’abril

Menú halal d’abril

Aquesta setmana hem plantat maduixes, tomàquets i enciams, ara cal regar i esperar…

Plantem ! on PhotoPeach

A començaments d’abril hem preparat la terra i l’adob

Primers dies d’hort on PhotoPeach

Dins del menjador de l’escola El Dofí. 2018 from ESCOLA EL DOFI on Vimeo.

En el següent enllaç teniu la informació relativa a l’empresa 9naturalcuina :

Presentació 9naturalcuina

Resultat d'imatges de DIBUIX MENU DEL MENJADOR   Resultat d'imatges de DIBUIX MENU DEL MENJADORResultat d'imatges de DIBUIX MENU DEL MENJADOR

Benvolgudes famílies,

Us convoquem a la reunió del servei de menjador que es farà el proper dijous 14 de setembre a les 18 h. a l’escola. Us faran saber tota la seva proposta i les famílies podreu aclarir dubtes i preguntar tot el que calgui.   Us hi esperem !

Resultat d'imatges de EL COMEDOR DEL COLEGIO ILUSTRACIONES

L’escola gaudeix de servei de mitja pensió, la gestió econòmica del qual està a càrrec de l’AMPA. L’empresa contractada per l’AMPA és 9 Natural Cuina i ofereix un servei de menjar de qualitat basat en dos punts: la importància del menjar i la importància de l’educació en el temps de migdia.

Resultat d'imatges de 9 natural cuina* clica per saber més de nosaltres!

Objectius del servei de menjador

• Fomentar la confiança i l’afecte entre els nens/es i els monitors/es.

• Observar i corregir, si cal, les actituds dels nens tant a l’hora del menjador com durant l’estona de jocs de pati.

• Crear bona harmonia entre els companys fent jocs cooperatius.

• Fomentar la feina en equip i l’autonomia personal fent grups per fer les tasques habituals del menjador.

• Enfortir el lligam amb els més petits acompanyant-los a fer la migdiada després de dinar, els expliquem contes, creant així un ambient adequat.

• Afavorir la tria dels jocs en el seu temps lliure i i fer-los responsables del material.

• Reforçar la seva autonomia i responsabilitat fent que aprenguin a decidir davant un fet concret.

• Introduir hàbits i rutines.

Els ensenyem a:

• Anar al lavabo i rentar-se les mans abans de l’àpat.

• Desparar taula.

• Netejar i endreçar l’espai

• Utilitzar correctament els coberts.

• Utilitzar el to de veu correcte

• Aconseguir que els alumnes s’acostumin i gaudeixin d’una alimentació variada i equilibrada introduint els aliments nous a poc a poc i els fent-los tastar una mica, sempre respectant el seu ritme.

Save

Una resposta a MENJADOR

1. Laura diu:

és molt còmode poder descarregar el menú per aqui,
    gràcies!!!!
    per cert, podrieu penjar fotos dels jocs que hem comprat per als nens del menjador?

bona feina monitors!!!