Garbí ens fa un regal!!!!!!

Per tots s’apropa el final de curs, però per la Classe Garbí és un any especial.

Deixen l’escola, la seva escola!!!!

Cada vegada l’adeu és més a prop, i cada vegada els sentiments estan més a flor de pell.

Us volem ensenyar el preciós mural que han fet a la paret del carrer Brussel·les, just al costat de la porta per on van entrar quan eren ben petits, quina meravella!!!!!!

Gràcies a tots els qui heu col·laborat perquè aquesta obra d’art passi del cap , passant pel cor a la paret de la vostra escola!!!!!!

garbi16

Garbi 2016 from escoladelmar on Vimeo.

Publicat dins de Curs 2015-2016, General, portada | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

L’aigua arriba!!!!!!!!

Estem molt orgullosos de compartir amb tots vosaltres aquesta fotografia i fer-vos saber que, els pous d’aigua que es van enviar a les escoles de Burkina, ja estan en funcionament , mireu, mireu!!!!!!!!
aigua

Publicat dins de Curs 2015-2016, General, portada | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Curses d’orientació.

La Classe Eneida a participat en les curses d’orientació!

I sembla que s’han orientat moooolt bé!!!!!!!!

ENEIDA 26 de maig de 2016 from escoladelmar on Vimeo.

Els Tarongers dibuixen l’Escola.

Aquell dia ens vam decidir a dibuixar l’escola.

Ens vam anar col·locant tots a la pista de básquet i cadascú decidia quina part de l’escola volia dibuixar.

Aquí teniu el resultat, no us ho perdeu!!!!!!!!!

Dibuixem l'Escola from escoladelmar on Vimeo.

I aquí teniu els dibuixos…

Publicat dins de Curs 2015-2016, General, portada | Deixa un comentari

Sant Ponç.

poncs petit16

Sens dubte Sant Ponç ha arribat!!!!!!!

Per tota l’escola hi ha un agradable olor de fruites, verdures, amanides, gazpatxo, herbes aromàtiques…….!!!!!

Divendres serà el gran dia, i després podreu veure en aquest mateix espai, fotografies, receptes, dibuixos i molts més!!!!!

CUCUT HA TREBALLAT LES FRUITES.

I després han fet aquestes composicions:

Publicat dins de Curs 2015-2016, Escola, General, portada, sant ponç | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Dibuix ràpid 2016

dibuix 2016

Com cada any ja ho tenim tot preprat per al Dibuix Ràpid.

Totes les motxilles preparades, els grups fets, material preparat!!!!!!

Desitgem tenir un bon dia per a poder gaudir al màxim d’aquesta activitat que tant ens agrada.

Publicat dins de Curs 2015-2016, Dibuix ràpid, Escola, General, portada | Etiquetat com a | Deixa un comentari

Exposició de Plàstica

Fitxer_008

Fitxer_007 Fitxer_005 Fitxer_006

Fitxer_001 Fitxer_004 Fitxer_003 Fitxer_002

Publicat dins de Curs 2015-2016, Escola, General, portada | Deixa un comentari

Curses març de 2016

Curses març 2016 from escoladelmar on Vimeo.

Publicat dins de Curs 2015-2016, General | Deixa un comentari

Colònies Eneida i Garbí, febrer 2016

Publicat dins de Cicle Superior, Cicles, Colònies, Curs 2015-2016, Eneida i Garbí, General, portada | Deixa un comentari

Colònies de Cicle Mitjà

COLÒNIES CICLE MITJÀ

Us presentem el video realitzat durant les colònies de cicle mitjà a “Can Miqueló”, Sant Martí de Centelles

Colònies CM16 from escoladelmar on Vimeo.

Publicat dins de Cicle Mitjà, Cicles, Colònies, Curs 2015-2016, General, portada, Tarongers i Nausica | 1 comentari